Danvo en Synergie introduceren Het Sportbrood

24 februari 2016

Danvo Bakeries en wellness-bedrijf Synergie introduceren Het Sportbrood van spelt en haver, aangevuld met lijnzaad, zonnebloempitten en pompoenpitten. Het brood zal vanaf de tweede week van mei verkrijgbaar zijn in foodservice en retail.

De bedrijven stellen dat Het Sportbrood bijdraagt aan betere sportprestaties. Ze willen gezamenlijk de Nederlandse markt gaan bewerken onder het motto ‘Het Sportbrood is er voor sporters en supporters’. In de toekomst moet het brood in de hele Benelux verkrijgbaar zijn.

Danvo Bakeries heeft onlangs de capaciteit uitgebreid. Synergie is de organisatie van gezondheidscoaches Sonja Kimpen en Niels De Jonck Kimpen. Op de foto overhandigt Ralph van Iersel van Danvo (rechts) het eerste kistje Sportbrood aan Niels de Jonck.

Lees ook:

Sportsgrain brood ondersteunt Nederlandse Olympiërs (17 februari 2014)

Altijd op de hoogte blijven?