AH organiseert pitch voor nieuwe leveranciers

7 november 2014

Bedrijven die leverancier van Albert Heijn willen worden, kunnen binnenkort deelnemen aan een pitch. Op de Albert Heijn Podiumdagen op 26 en 28 november in Zaandam kunnen ze hun producten presenteren aan de category- en sourcingmanagers.

"Wij willen 'nieuwe' leveranciers een podium geven om met ons in contact te komen en uiteindelijk een positie bij ons op het schap te verwerven. We zijn op zoek naar nieuwe, innovatieve of sterk onderscheidende producten waarmee we Albert Heijn klanten kunnen verrassen, inspireren en verwennen, maar ook zeker 'waar voor je geld' producten", aldus AH.

Certificering

Om leverancier van Albert Heijn te kunnen worden, dienen ondernemingen gecertificeerd te zijn voor GS1, of bereid te zijn de certificering op korte termijn te behalen, en EDI-gecertificeerd te zijn voor ordering en facturering.

Bovendien moeten ze bereid zijn tot het aanleveren van monsters en extra gegevens zoals foto's en marketingteksten voor online-verkoop en verkopen in België. Daarnaast dienen ze de kredietwaardigheid aan kunnen tonen.

Bedrijven kunnen zich inschrijven via een speciale website.

Lees ook:

AH heeft meeste producten met duurzaamheidskeurmerk (1 oktober 2014)

   

Altijd op de hoogte blijven?