Beemster start 'Liefs uit de Polder'

26 april 2013

WESTBEEMSTER -  Kaasmerk Beemster begint met de pr-campagne ‘Liefs uit de polder’. Hierbij fietst een team van kaasmeisjes de hele zomer wekelijks door de grote steden van Nederland.

Met deze campagne wil Cono Kaasmakers aangeven dat hun kaas al generaties lang met veel zorg en passie in een echte polder gemaakt wordt.

"Consumenten hechten steeds meer waarde aan authentieke en regionale streekproducten. En wat is er nou authentieker en regionaler dan Beemster-kaas?", meldt het bedrijf.

Polderfietsen

De Beemster-kaasmeisjes fietsen vanaf zaterdag 27 april tot en met eind september op Beemster-polderfietsen door zo'n 30 grote steden.

Onderweg stoppen ze op meerdere locaties om hun kaas te laten proeven, ansichtkaarten en ballonnen met 'Liefs uit de polder' uit te delen en met mensen op de foto te gaan.

De tour wordt ondersteund met een fotowebsite en is ook op Facebook te volgen.

Lees ook:

Altijd op de hoogte blijven?