Plus stopt met Appétit en komt met Moment

10 september 2014

Plus saneert zijn merk Plus appétit. Volgens de retailer voldoet het niet meer aan de wensen van de klant. In plaats daarvan wordt naast het reguliere huismerk nu Plus Moment geïntroduceerd. Het Moment-assortiment omvat 200 producten die rond kerst in de schappen komen te liggen.

Producten met het Plus appétit-merk waren bedoeld voor bijzondere momenten. Ze hadden een luxe uitstraling met zwart en grijs op de verpakking. Ze waren het hele jaar door verkrijgbaar, maar rond de feestdagen werd het assortiment uitgebreid.

Met Plus Moment komt er, volgens commercieel directeur Eric Leebeek, een toegankelijker assortiment met een aantrekkelijke prijs en een frisse, eigentijdse uitstraling. Te denken valt onder meer aan speciale koffie, luxe risotto, verrassende ijssmaken en bijzondere koekjes en houtovenpizza’s.

De Plus Moment-producten zullen het hele jaar door in de Plus-supermarkten komen te liggen. Het merk is herkenbaar aan het schuingeplaatste label op de verpakkingen. Het aantal producten onder dit merk wordt het komende jaar verder uitgebreid.

Lees ook:

‘Marktaandeel private label blijft stijgen’ (7 januari 2014)

Aandeel huismerk in folderaanbiedingen stijgt (18 juni 2013)

‘B-merk van de markt verdrongen’ (22 juni 2012)

Plus komt met Veluws wild (30 september 2011)

Altijd op de hoogte blijven?