Senseo promoot in het groot

5 maart 2015

Douwe Egberts heeft dinsdag op het dak van de koffiebranderij aan de Vleutensevaart in Utrecht 6 reuzenverpakkingen van Senseo geplaatst.

De koffiepakken van maar liefst 3 meter breed en 4 meter hoog zijn daar geplaatst ter promotie van het nieuwe Senseo-assortiment, dat vanaf deze week verkrijgbaar is in de Nederlandse supermarkten. De grote verpakkingen zullen ook bij andere locaties opduiken, waaronder het hoofdkantoor in Amsterdam, de koffie- en theefabriek in Joure en bij Philips Nederland in Eindhoven.

Sinds de introductie van Senseo in 2001 door Philips en Douwe Egberts is het merk nog altijd zeer populair, stelt het bedrijf. Zo gebruikt 40 procent van de Nederlanders dagelijks een Senseo-apparaat en worden er elke dag ruim 5,2 miljoen koppen koffie mee gezet.

Lees ook:

Senseo vernieuwt recepturen en verpakking (19 februari 2015)

Altijd op de hoogte blijven?