PARIJS - Het Canadese Honibe heeft met de Honeydrops de Global Sial d'Or gewonnen, de overall innovatieaward.
Eerder was al bekend gemaakt dat de Honeydrops een Sial d'Or hadden gewonnen in de categorie zoete kruidenierswaren.
De Honeydrops zijn gemaakt van zuivere witte klaverhoning, zonder additieven. Ze kunnen worden gebruikt om koffie of thee mee te zoeten, ter verzachting van een zxere keel of als snoepje. De verpakking zorgt ervoor dat de Honeydrops niet in de zak smelten.
Dit voorjaar was ook al bekendgemaakt dat Heineken de landenprijs voor Nederland heeft gewonnen met de Jillz appelcider.
De beurs Sial in Parijs duurt nog tot en met 21 oktober.
Lees ook:
- Zuivelhoeve wint Allerhande Award 2010 (15 oktober 2010)
- Verkade Merk van het Jaar (13 oktober 2010)
- NSure wint Food Valley Award (7 oktober 2010)
- Zilveren Noot voor SCA Packaging (6 oktober 2010)
- Nutricia reikt Peuter Award uit (24 september 2010)
Kijk in ons nieuwsoverzicht voor: