Van Delft lector AgroFoodMarketing

11 juli 2011

DEN BOSCH - Harry van Delft is benoemd tot lector AgroFoodMarketing van Hogeschool HAS Den Bosch en het Anton Jurgens Institute.

Van Delft heeft Marketing Management & International Marketing gestudeerd en heeft uitgebreide ervaring opgedaan in diverse nationale en internationale marketing- en directiefuncties. Zo werkte hij onder meer voor Friesland/Coberco en CSM - RBV Leaf.

Op dit moment is hij partner bij Oranjemund Management Consulting waar hij bedrijven verder helpt bij het realiseren van hun groeiambities.

Binnen het lectoraat AgroFoodMarketing staan enerzijds de hoogwaardige productie van voeding en anderzijds de kwaliteitsbewuste consument centraal.

Marketing speelt hierin een cruciale rol. Het gaat om het vermarkten van producten die optimaal aansluiten bij de actuele behoeften van de consument.

Dankzij het lectoraat AgroFoodMarketing werken HAS Den Bosch en het Anton Jurgens Institute aan de verdere ontwikkeling van kennis en aan het netwerk om deze kennis en kunde te kunnen blijven aanbieden.

Lees ook:
Lectoren HAS houden inaugurele rede (1 juni 2011)

Roodenburg lector Voeding en Gezondheid (5 november 2010)

HAS houdt Food Design Experience (28 januari 2009)

Duurzaamheid geen producttrend (13 november 2008)

Kijk in ons nieuwsoverzicht voor:
Alle berichten over HAS Den Bosch

Altijd op de hoogte blijven?