Sales

Bart Veenstra, tel. (088) 226 66 71 / (06) 317 688 28 , e-mail: b.veenstra@vakbladen.com
Jamila Agoudi, tel. (088) 226 66 87,  e-mail: j.agoudi@archermedia.nl
adverteren@vakbladen.com

Lezersprofiel / Wie bereikt u?

EVMI is een vakblad voor de professional in de levensmiddelenindustrie in Nederland en België. De doelgroep bevindt zich voornamelijk in de branches: voedingsmiddelenproductie, onderwijs, consultancy, gezondheidszorg en verpakkingsindustrie. De gemiddelde lezer van EVMI heeft een directie- of managementfunctie, maar het blad wordt ook veel gelezen door productontwikkelaars, levensmiddelentechnologen en marketeers.

Vakblad

  • Verschijnt: 8 x per jaar
  • Gemiddelde gedrukte oplage: 2.100 exemplaren
  • Jaargang: 17

Website evmi.nl

  • Belangrijkste elementen: dagelijks nieuws uit de branche, bedrijvengids, themadossiers, eventagenda en een digitaal doorbladerbaar archief van het vakblad sinds 2011
  • Unieke bezoekers per maand: ± 19.000
  • Commerciële mogelijkheden: large rectangle, leaderboard, logolink, full banner, advertorial. Op verzoek ook floor ads en layers e.d.

Digitale nieuwsbrief

  • Verschijningsfrequentie: 2 x per week, op dinsdag en donderdag
  • Aantal ontvangers: ± 5.700
  • Openingspercentage: ± 29%
  • Commerciële mogelijkheden: full banner en advertorial (maximaal 4 posities) in de reguliere nieuwsbrief of een volledig aan uw bedrijf gewijde extra nieuwsbrief (maximaal 4 x per jaar).

Voor alle commerciële uitingen kunt u contact opnemen met onze afdeling Sales.
Via onderstaande link kunt u zien wat de mogelijkheden zijn:
Nederlands: Tariefkaart 2018
Engels: Media kit 2018

EVMI Food Top 100

Om het jaar organiseert EVMI de uitreiking van de EVMI Food Top 100, na afloop van een goed bezocht symposium op een toplocatie. Dit symposium kan door maximaal vier bedrijven worden gesponsord, in ruil voor een uitgebreid pakket aan promotionele mogelijkheden.

Overige communicatiemiddelen

De uitgever van EVMI  helpt u ook graag om via andere kanalen uw boodschap te verkondigen en uw doelgroep te bereiken. Voorbeelden hiervan zijn het samen organiseren van een webinar (live online seminar), de productie van een product- of bedrijfsvideo voor gebruik tijdens een evenement of voor plaatsing op uw eigen website, het opzetten van een social media training voor uw werknemers en het in uw opdracht uitgeven van een sponsored magazine.

Deel dit artikel