"Het MKB kan sterk profiteren van nieuwe digitale technologie"

industrie-logistiek-digitalisering-pixabay

Internet of Things, big data, kunstmatige intelligentie, blockchain: foodmultinationals investeren al miljoenen in digitale technologie. Maar voor midden- en kleinbedrijven is het moeilijk aan die vooruitgang deel te nemen. Hoe kunnen deze bedrijven toch profiteren van nieuwe digitale technologie? Er wordt enorm veel geïnnoveerd in de voedsel...

Altijd op de hoogte blijven? 

Neem een abonnement
  
Lees ook
Slimme adviezen met digitale informatie

Slimme adviezen met digitale informatie

Gepersonaliseerd voedingsadvies is een onderwerp dat al enige tijd op de agenda staat. Wat ook al langer wordt bekeken is hoe je dat advies kunt baseren op digitale informatie. Hoe het ermee staat?

Groter rendement door digitaal inzicht

Groter rendement door digitaal inzicht

Ondernemen op onderbuikgevoel en kennis van de markt heeft generaties versspecialisten ver gebracht. Maar anno 2023 is dat niet langer voldoende. Door middel van digitalisering en sturen op data worden consumenten beter bediend, processen efficiënter ingericht en omzetten vergroot.

Robotica en machine vision

Robotica en machine vision

Als we iets hebben geleerd de afgelopen paar jaar, dan is het wel dat de mens een kwetsbaar onderdeel is van het produc-tieproces. Eerst waren er de anderhalvemetermaatregel en het hoge ziekteverzuim door covid, nu lopen we tegen enorme personeelstekorten aan in alle sectoren.