Interview: Nestlé in coronatijd

niggebrugge-nestle

De coronacrisis heeft ook voor grote fabrikanten allerlei consequenties. We spreken met Marjolijn Niggebrugge, commercieel directeur van Nestlé Nederland.  Net als zovelen, werkt Niggebrugge nu thuis. Met merken als KitKat, Nescafé, Maggi, Starbucks, Garden Gourmet en Wagner opereert Nestlé in allerlei categorieën vo...
Lees ook
DuPont gaat samenwerken met start-up Bleenco

DuPont gaat samenwerken met start-up Bleenco

DuPont Sustainable Solutions (DSS) gaat een partnership aan met Bleenco GmbH uit München, een bedrijf dat is gespecialiseerd in veiligheidstechnologie. DSS en Bleenco gaan samenwerken aan het ontwikkelen van geavanceerde, opschaalbare, AI-gedreven oplossingen om werknemers beter te beschermen tegen operationele risico’s en het coronavirus.

Empack Reconnect wordt online only evenement

Empack Reconnect wordt online only evenement

Empack Reconnect, de vakbeurs voor verpakkingstechnologie, wordt een volledig online evenement dat op donderdag 17 september plaats vindt. Dit betekent dat de fysieke vakbeurs in Jaarbeurs Utrecht niet doorgaat. Onlangs kondigde Easyfairs Empack Reconnect aan als hybride verpakkingsevenement, maar de meerderheid van de community bleek de voorkeur te...

Nestlé brengt plantaardige tonijn op de markt

Nestlé brengt plantaardige tonijn op de markt

Nestlé gaat in Zwitserland plantaardige tonijn verkopen als alternatief voor ingeblikte tonijn. Het bedrijf zegt de producten in slechts negen maanden ontwikkeld te hebben. De producten zijn in glas en als sandwich te koop.