Trends in verpakkingsontwerp: ontwerpen met oog op online verkoop

online-verpakking-ontwerp-flexdesign

Een verpakking is allang niet meer slechts een functioneel omhulsel van een product. Consumenten proeven met hun ogen, dus het is zaak eruit te springen in het schap én online. Hoe doe je dat in deze tijd?  Een verpakking ontwerpen is een samenspel tussen de bescherming van het product, distributiegemak, kosten, duurzaamheid en aandach...
Lees ook
MULTIVAC: Al uw verpakkingszaken in één hand

MULTIVAC: Al uw verpakkingszaken in één hand

Bent u verwerker van verse levensmiddelen, zoals vlees, vis, vleesvervangers, kant-en-klaarmaaltijden, gesneden AGF, zacht fruit, kaas, sauzen, kruiden, delicatessen, dan helpen wij u met de juiste keuze voor uw verpakkingsmaterialen.

Enorme groei HelloFresh laat verschuiving consumentengedrag zien

Enorme groei HelloFresh laat verschuiving consumentengedrag zien

HelloFresh, een aan-huis leverancier van maaltijdpakketten, heeft zijn omzetprognose voor 2020 omhoog bijgesteld na in het eerste kwartaal een recordomzet gegenereerd te hebben. Het Duitse bedrijf, dat ook in Nederland actief is, meldt een omzetgroei van 66 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Vooral door de coronacrisis groeide de...

Nederlandse platformeconomie floreert

Nederlandse platformeconomie floreert

Afgelopen jaar maakte 58% van alle Nederlanders ouder dan 12 jaar minstens één keer gebruik van een onlineplatform om producten of diensten te bestellen of uit te wisselen. Dat blijkt uit cijfers van het CBS.Vooral maaltijdbezorgdiensten waren populair. Maar liefst 35% van alle Nederlanders bestelde minimaal één...