FrieslandCampina versterkt partnership met Facebook

10 mei 2017

FrieslandCampina gaat de samenwerking met Facebook intensiveren om consumenten wereldwijd van informatie te voorzien over zuivel. Roelof Joosten, CEO FrieslandCampina en Gary Briggs, CMO van Facebook, ondertekenden een intentieverklaring, waarmee de samenwerking voor de komende jaren wordt uitgebreid.

Verbinding en interactie

FrieslandCampina heeft veel aan de verbinding en interactie met consumenten wereldwijd. Joosten: “Samen met het Facebookteam hebben wij geleerd hoe gezinnen informatie over voeding, zuivel en waar deze producten vandaan komen, waarderen. Vooral als content op een persoonlijke, relevante en creatieve manier met de consumenten wordt gedeeld. Dat heeft al tot veelbelovende businessresultaten geleid. Daarom zijn Facebook en wij meer dan bereid hierin te investeren en dit unieke traject samen met de miljoenen families die ons en onze merken wereldwijd volgen, voort te zetten.”

Ambitieuze partners

FrieslandCampina en Facebook zijn ambitieuze partners, die toonaangevend zijn in EMEA en Azië als het gaat om het verbinden met gezinnen in verschillende talen en culturen op het gebied van zuivel, voeding en landbouw – met groot succes en groeiende bedrijfsresultaten.

Lees ook:

   

Altijd op de hoogte blijven?