AH geeft moestuinpotjes weg

ah-315

Klanten van Albert Heijn krijgen vanaf volgende week bij besteding van elke 15 euro aan boodschappen een moestuinpotje.

Het nieuwe spaarthema heeft de naam ‘Begin je eigen moestuintje’, bericht Distrifood. Er kan voor 20 verschillende moestuinpotjes worden gespaard als broccoli, paprika, basilicum, dille en bosaardbei.

Albert Heijn verkoopt ook een groei & doe-boekje met onder meer een groeikalender, spelletjes en stickers. Bovendien zijn er kindertuinierhandschoentjes, een kindertuiniersetje en groeitasjes voor bij het ompotten te koop.

Lees ook:

AH stopt met Puur&Eerlijk en start biologische lijn (8 januari 2015)

Meer over
Lees ook
Volkorenclaims op verpakkingen misleidend, oordeelt RCC

Volkorenclaims op verpakkingen misleidend, oordeelt RCC

Producten met witte bloem erin op de verpakking ‘volkoren’ noemen, is misleidend. Dat oordeelde de Reclame Code Commissie vorige week. Onder meer Albert Heijn, Bolletje en Jumbo zouden hun klanten op deze manier misleiden.

Albert Heijn en McDonald's over hun kippen en de lat van Wakker Dier

Albert Heijn en McDonald's over hun kippen en de lat van Wakker Dier

Voor de Liegebeest-campagne van dit jaar nomineerde Wakker Dier 5 bedrijven. In eerdere jaren konden bedrijven door hun reclame-uitingen aan de nominatie 'ontsnappen'. Dit jaar lijkt Wakker Dier bedrijven en supermarkten in de hoek te drijven: legt Wakker Dier de lat te hoog? We vroegen het na bij de genomineerden.

Kwartaalcijfers Ahold Delhaize: minder winst dankzij staking, Nederlands aandeel groeit

Kwartaalcijfers Ahold Delhaize: minder winst dankzij staking, Nederlands aandeel groeit

Vandaag presenteerde Ahold Delhaize zijn resultaten over het tweede kwartaal. De winst van het supermarktconcern is met 18 procent gedaald ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Desondanks bleef er onder de streep nog altijd 334 miljoen euro winst over.