Alpro beste productintroductie 2012

AMSTERDAM - Alpro Mild & Creamy heeft de Gouden Wheel of Retail gewonnen als beste productintroductie van 2012. Dat meldt Distrifood.

“Het product houdt de belofte in zich van een nieuw segment binnen zuivel”, aldus het juryrapport.

De jury reikte dit jaar in Amsterdam in 19 productgroepen (food en non-food) Wheels uit. Distrifood noemt dit voor een crisisjaar als 2012 geen slechte oogst.

De foodwinnaars van de verschillende Wheels:

Alpro Mild & Creamy

Gouden Wheel, Meest Marge-toevoegend, winnaar categorie Zuivel/Zuiveldranken

Milka LU

Meest Innovatief, winnaar categorie Zoetwaren & Snacks Chocolade

Heks'nkaas

Consumentenprijs, winnaar categorie Kaas

Aviko Ras

Meest Markt-verruimend, winnaar categorie Diepvriesmaaltijden

Napoleon Energy

Winnaar categorie Zoetwaren & Snacks Suikerwerk

Bolletje Oerknäck

Winnaar categorie Ontbijtproducten

Bavaria Gold 0.0

Winnaar categorie Alcoholhoudende Dranken

Dr. Oetker Wolken Cake

Winnaar categorie Bakproducten

Croky Frit'Special

Winnaar categorie Zoetwaren & Snacks Droge Snacks

Rolo Tablet

Winnaar categorie Zoetwaren & Snacks Chocolade

Pickwick Herbal Goodness

Winnaar categorie Warme Dranken

Appelsientje Sprankelfruit

Winnaar categorie Frisse Dranken

Hertog Potje Genieten

Winnaar categorie Diepvriesijs

Becel Gold

Winnaar categorie Geelvetten & Oliën

Peijnenburg Overheerlijk

Winnaar categorie Koek

Lees ook:

 

Op de hoogte blijven van alles wat er speelt in de voedingsmiddelenindustrie?

 

Abonneren