Bond-scènes bij scannen Heineken-verpakking

heineken spectre

Consumenten kunnen door met hun smartphone het Heineken Bond-logo op de speciale bierflesjes en -blikjes te scannen, toegang krijgen tot exclusieve content met acteur Daniel Craig, vertolker van James Bond in de nieuwe Bond-film Spectre. De film draait vanaf 29 oktober in de Nederlandse bioscopen.

Daarnaast is er via de Heineken blikjes en flesjes behind-the-scenes materiaal beschikbaar van de 5 meest opvallende filmlocaties: Mexico-Stad, Rome, Londen, Oostenrijk en Marokko. De speciale Bond-actieverpakkingen staan vanaf maandag 21 september in de winkel.

Commercial

Heineken lanceert bovendien op 22 september de nieuwe tv-commercial met Daniel Craig als James Bond. In de commercial raakt 007 verwikkeld in een heftige achtervolging met een speedboat. Heineken stelt de enige Spectre-partner te zijn die een commercial heeft gemaakt met Daniel Craig.

Bovendien lanceert de brouwer  een limited edition van thuistap The Sub, met wat Heineken noemt ‘special 007-features’. Deze limited edition thuistap The Sub 007 is vanaf eind oktober verkrijgbaar.

Lees ook:

Nieuwe commercial Grolsch bij 400-jarig jubileum (16 april 2015)

Meer over
Lees ook
Corona veroorzaakt daling bierverkoop AB InBev en Heineken

Corona veroorzaakt daling bierverkoop AB InBev en Heineken

De coronacrisis zorgde de afgelopen maanden voor een daling van de bierverkoop van de grote brouwerijen AB InBev en Heineken. In veel landen sloot de horeca vanwege het coronavirus de deuren, wat een negatief effect had op de verkoop van bier. Dat blijkt uit de kwartaalcijfers van beide brouwerijen.

Ondanks coronacrisis toename aantal brouwerijen

Ondanks coronacrisis toename aantal brouwerijen

Ondanks de coronacrisis groeit het aantal bierbrouwerijen in Nederland. Dit jaar kwamen er tot nu toe 13 brouwerijen bij. Bierista.nl, een biercommunity van bierexperts, verwacht niet dat deze groei nog verder door gaat zetten. Alain Schepers ban Bierista denkt dat het hoogtepunt van de bierrevolutie is bereikt en voorziet een daling van het aantal...

Palm bracht Swinkels (Bavaria) niet wat het hoopte

Palm bracht Swinkels (Bavaria) niet wat het hoopte

Een verslikking, zo noemt het Belgische weekblad Trends de overname van de Belgische brouwerij Palm door Swinkels Family Brewers. De gewenste resultaten van vooral Palm bleven de afgelopen vier jaar uit. Swinkels, dat tot 2018 Bavaria heette, waardeert de Belgische tak af en leed daardoor vorig jaar een nettoverlies van €5,3 miljoen.