Bond-scènes bij scannen Heineken-verpakking

Consumenten kunnen door met hun smartphone het Heineken Bond-logo op de speciale bierflesjes en -blikjes te scannen, toegang krijgen tot exclusieve content met acteur Daniel Craig, vertolker van James Bond in de nieuwe Bond-film Spectre. De film draait vanaf 29 oktober in de Nederlandse bioscopen.

Daarnaast is er via de Heineken blikjes en flesjes behind-the-scenes materiaal beschikbaar van de 5 meest opvallende filmlocaties: Mexico-Stad, Rome, Londen, Oostenrijk en Marokko. De speciale Bond-actieverpakkingen staan vanaf maandag 21 september in de winkel.

Commercial

Heineken lanceert bovendien op 22 september de nieuwe tv-commercial met Daniel Craig als James Bond. In de commercial raakt 007 verwikkeld in een heftige achtervolging met een speedboat. Heineken stelt de enige Spectre-partner te zijn die een commercial heeft gemaakt met Daniel Craig.

Bovendien lanceert de brouwer  een limited edition van thuistap The Sub, met wat Heineken noemt ‘special 007-features’. Deze limited edition thuistap The Sub 007 is vanaf eind oktober verkrijgbaar.

Lees ook:

Nieuwe commercial Grolsch bij 400-jarig jubileum (16 april 2015)

Meer over
Lees ook
Heineken verhoogt bierprijs voor horeca met 5,8%

Heineken verhoogt bierprijs voor horeca met 5,8%

Per 1 augustus verhoogt Heineken de bierprijs. De horeca betaalt dan gemiddeld 5,8% meer voor de inkoop. Ook in de supermarkt stijgen de prijzen van het bier en andere dranken van Heineken.

Heineken trekt zich terug uit Rusland

Heineken trekt zich terug uit Rusland

Heineken trekt zich volledig terug uit Rusland. “We zijn geschokt en diep bedroefd over de verloop en intensivering van de oorlog in de Oekraïne”, staat te lezen in een verklaring op de website van de bierbrouwer.

Biermarkt niet terug op niveau pre-corona

Biermarkt niet terug op niveau pre-corona

De biermarkt is nog niet terug op het oude niveau. Hoewel de bierkoop in 2021 met 2,6 procent steeg ten opzichte van 2020, liggen de verkopen nog altijd 10,3 procent lager dan in 2019. Dat meldt Nederlandse Brouwers op de website.