Bond-scènes bij scannen Heineken-verpakking

Consumenten kunnen door met hun smartphone het Heineken Bond-logo op de speciale bierflesjes en -blikjes te scannen, toegang krijgen tot exclusieve content met acteur Daniel Craig, vertolker van James Bond in de nieuwe Bond-film Spectre. De film draait vanaf 29 oktober in de Nederlandse bioscopen.

Daarnaast is er via de Heineken blikjes en flesjes behind-the-scenes materiaal beschikbaar van de 5 meest opvallende filmlocaties: Mexico-Stad, Rome, Londen, Oostenrijk en Marokko. De speciale Bond-actieverpakkingen staan vanaf maandag 21 september in de winkel.

Commercial

Heineken lanceert bovendien op 22 september de nieuwe tv-commercial met Daniel Craig als James Bond. In de commercial raakt 007 verwikkeld in een heftige achtervolging met een speedboat. Heineken stelt de enige Spectre-partner te zijn die een commercial heeft gemaakt met Daniel Craig.

Bovendien lanceert de brouwer  een limited edition van thuistap The Sub, met wat Heineken noemt ‘special 007-features’. Deze limited edition thuistap The Sub 007 is vanaf eind oktober verkrijgbaar.

Lees ook:

Nieuwe commercial Grolsch bij 400-jarig jubileum (16 april 2015)

Meer over
Lees ook
AB InBev verkoopt meer bier dan vóór pandemie

AB InBev verkoopt meer bier dan vóór pandemie

De omzet van AB InBev was in het eerste kwartaal van dit jaar hoger van vóór de pandemie, zo maakte de bierbrouwer vandaag bekend.

Of je ijzer ziet branden

Of je ijzer ziet branden

Met brandend ijzer kan je, net als aardgas en benzine, in combinatie met zuurstof uit de lucht warmte opwekken. In plaats van CO2 maak je dan ijzeroxide, zeg maar roest. Maar kan je er ook bier mee te brouwen? De Bavaria brouwerij van Swinkels Family Brewers, onderzoekt het met een proefneming in de praktijk.  Tekst: Harold van den Hauten In...

Bierverkoop in 2020 daalde met 14 procent

Bierverkoop in 2020 daalde met 14 procent

Het coronavirus en de daarbij horende maatregelen hebben een groot effect gehad op de bierverkoop in 2020. Deze daalde met 14 procent ten opzichte van 2019. In de horeca en evenementensector daalden de verkopen zelfs met 58 procent. Nederlandse Brouwers spreekt van een rampjaar.