CSM gaat 'rebranden'

DIEMEN - CSM is een 'rebranding-traject' gestart. Dat hangt samen met de verkoop van de bakkerijactiviteiten, waarbij ook de naam CSM wordt overgedragen.

Dat staat in de toelichting op de kwartaalcijfers.

Het bedrijf organiseert op 18 juni een speciale dag voor de kapitaalmarkten. Dan wordt ingegaan op de ambities, strategie en de financiële structuur voor de activiteiten die worden voortgezet.

CSM rondt naar verwachting de verkoop van de Bakery Supply in het derde kwartaal af.  De onderneming wordt omgevormd tot een bio-based ingredients bedrijf met Purac en Caravan Ingredients.

Omzet

De omzet van CSM bedroeg in het eerste kwartaal 779,9 miljoen euro, tegenover 798,7 miljoen euro in dezelfde periode in 2013.

Lees ook:

CSM verkoopt Bakery Supplies voor 1 miljard (25 maart 2013)

Op de hoogte blijven van alles wat er speelt in de voedingsmiddelenindustrie?

 

Abonneren