Foodbanen.nu realiseert bereik van 300.000

foodbanen.nu header

Alea Publishers, uitgever van vakbladen zoals EVMI en Bakkers in bedrijf lanceerde een maand geleden de nieuwe vacaturesite Foodbanen.nu. De uitgeverij kondigde aan dat in november alle partnersites aangelijnd zouden zijn en dat is gelukt. Foodbanen.nu heeft nu een bereik van 300.000.

Foodbanen.nu brengt vraag en aanbod van vacatures binnen de hele voedselketen, van boer tot bord, samen. Vacatures worden breed verspreid om een zo groot mogelijke groep relevante professionals te bereiken. Foodbanen.nu werkt samen met meer dan tien partnersites; dewebsites van Alea Publishers zelf en van andere uitgevers. Een uitgekiende formule zorgt ervoor dat vacatures getoond worden op de relevante sites. Zo staat een vacature voor een bakker op Bakkers in Bedrijf en een vacature voor de teamleider van een broodfabriek op hbo-niveau niet alleen op Bakkers in Bedrijf maar ook op Foodpersonality, EVMI, Foodlog en Foodclicks.

Veel belangstelling uit de markt

De vacaturewebsite begint te lopen. Volgens Roeland Dobbelaer, uitgeefdirecteur bij Alea Publishers, is er veel belangstelling vanuit de markt en zijn de eerste grote samenwerkingsverbanden gesloten. “Het bereik verdubbelt nu elke week. Zeker nu ook grote sites als Foodpersonality, Foodclicks, EVMI en Foodlog zijn aangehaakt, zal de groei sneller gaan.” Inmiddels werken ook de campagnes op de sociale media op volle toeren. Dobbelaer: “Foodbanen kun je niet meer missen, als je een baan zoekt in Food en Agro, weet je waar je moet zijn."

 

Thema's
Lees ook
PUM zoekt experts

PUM zoekt experts

PUM is een VNO/NCW vrijwilligersorganisatie die ondersteuning biedt aan het MKB in ontwikkelingslanden. PUM zoekt experts (m/v) met technologische kennis van frisdranken, (vruchten)sappen of mineraal water. Wilt u uw ervaring delen en MKB-ondernemers in ontwikkelingslanden adviseren en trainen?

Vacature redactiecoördinator bij EVMI op Foodbanen.nu

Vacature redactiecoördinator bij EVMI op Foodbanen.nu

We zoeken een collegiale duizendpoot met een gevoel voor taal en een neus voor nieuws. Als redactiecoördinator heb je de primaire verantwoordelijkheid voor de webredactie en de productie en totstandkoming van het vakblad EVMI (www.evmi.nl). Je doet research en houdt het nieuws bij. Je verzorgt het nieuws op de website, je houdt contact met freelancers...

Generatie Z wil alles tegelijk: vers, verrassend, lekker, gezond, kant-en-klaar

Generatie Z wil alles tegelijk: vers, verrassend, lekker, gezond, kant-en-klaar

Makers van voedsel die in de toekomst geld willen kunnen verdienen, doen er goed aan om te kijken naar de consumenten van de toekomst. De stijgende koopkracht van Generatie Z drukt zijn stempel op het voedsellandschap. Dit van jongs af aan met internettoepassingen opgegroeide leeftijdscohort heeft andere en meer specifieke verwachtingen van voeding...