Gulpener wordt De Vrije Brouwer

evmi-gulpener-vrijebrouwer

Gulpener komt met een nieuwe uitstraling en huisstijl van het merk, onder het motto Gulpener – De Vrije Brouwer. “Ons gedachtegoed en al onze (toekomstige) activiteiten laten zich hierin samenvatten.”

“Onze bieren hebben een uitgesproken karakter omdat we vrij zijn”, zegt het familiebedrijf. “Vrij omdat we een onafhankelijke familiebrouwerij zijn. Vrij om onze eigen koers te varen. Vrij om te doen wat goed voelt. Daarom noemen wij onszelf ‘De Vrije Brouwer’.” Gulpener is ervan overtuigd dat ‘het beste bier alleen in vrijheid gebrouwen kan worden’.

De vernieuwing kwam tot stand tijdens een intensief proces, waar alle medewerkers bij betrokken werden. De bouwer heeft op deze manier de visie verdiept.Zo is ‘de toekomst opnieuw vormgegeven’, ‘met respect voor het verleden’.

De visie, inclusief daaruit voortvloeiende nieuwe uitstraling en huisstijl, is gepresenteerd tijdens de hopoogst.

Lees ook:

Gulpener blijft zelfstandig (5 januari 2012)

Nieuw bedrijfslogo voor Heineken (20 september 2011)

‘Grolsch en Gulpener milieuvriendelijkst’ (26 augustus 2011)

Bavaria introduceert nieuw beeldmerk (12 oktober 2009) 

Gulpener bier erkend streekproduct (12 juni 2009)

Lees ook
Hertog Jan presenteert de nieuwe Grand Prestige Vatgerijpt

Hertog Jan presenteert de nieuwe Grand Prestige Vatgerijpt

Bierbrouwerij Hertog Jan presenteert een nieuwe Grand Prestige Vatgerijpt. Het bier van de vierde editie van de Grand Prestige heeft negen maanden gerijpt in houten vaten van vier Schotse distilleerderijen, elk met een heel eigen karakter.

Ondanks coronacrisis toename aantal brouwerijen

Ondanks coronacrisis toename aantal brouwerijen

Ondanks de coronacrisis groeit het aantal bierbrouwerijen in Nederland. Dit jaar kwamen er tot nu toe 13 brouwerijen bij. Bierista.nl, een biercommunity van bierexperts, verwacht niet dat deze groei nog verder door gaat zetten. Alain Schepers ban Bierista denkt dat het hoogtepunt van de bierrevolutie is bereikt en voorziet een daling van het aantal...

Palm bracht Swinkels (Bavaria) niet wat het hoopte

Palm bracht Swinkels (Bavaria) niet wat het hoopte

Een verslikking, zo noemt het Belgische weekblad Trends de overname van de Belgische brouwerij Palm door Swinkels Family Brewers. De gewenste resultaten van vooral Palm bleven de afgelopen vier jaar uit. Swinkels, dat tot 2018 Bavaria heette, waardeert de Belgische tak af en leed daardoor vorig jaar een nettoverlies van €5,3 miljoen.