Gulpener wordt De Vrije Brouwer

Gulpener komt met een nieuwe uitstraling en huisstijl van het merk, onder het motto Gulpener – De Vrije Brouwer. “Ons gedachtegoed en al onze (toekomstige) activiteiten laten zich hierin samenvatten.”

“Onze bieren hebben een uitgesproken karakter omdat we vrij zijn”, zegt het familiebedrijf. “Vrij omdat we een onafhankelijke familiebrouwerij zijn. Vrij om onze eigen koers te varen. Vrij om te doen wat goed voelt. Daarom noemen wij onszelf ‘De Vrije Brouwer’.” Gulpener is ervan overtuigd dat ‘het beste bier alleen in vrijheid gebrouwen kan worden’.

De vernieuwing kwam tot stand tijdens een intensief proces, waar alle medewerkers bij betrokken werden. De bouwer heeft op deze manier de visie verdiept.Zo is ‘de toekomst opnieuw vormgegeven’, ‘met respect voor het verleden’.

De visie, inclusief daaruit voortvloeiende nieuwe uitstraling en huisstijl, is gepresenteerd tijdens de hopoogst.

Lees ook:

Gulpener blijft zelfstandig (5 januari 2012)

Nieuw bedrijfslogo voor Heineken (20 september 2011)

‘Grolsch en Gulpener milieuvriendelijkst’ (26 augustus 2011)

Bavaria introduceert nieuw beeldmerk (12 oktober 2009) 

Gulpener bier erkend streekproduct (12 juni 2009)

Lees ook
AB InBev verkoopt meer bier dan vóór pandemie

AB InBev verkoopt meer bier dan vóór pandemie

De omzet van AB InBev was in het eerste kwartaal van dit jaar hoger van vóór de pandemie, zo maakte de bierbrouwer vandaag bekend.

Of je ijzer ziet branden

Of je ijzer ziet branden

Met brandend ijzer kan je, net als aardgas en benzine, in combinatie met zuurstof uit de lucht warmte opwekken. In plaats van CO2 maak je dan ijzeroxide, zeg maar roest. Maar kan je er ook bier mee te brouwen? De Bavaria brouwerij van Swinkels Family Brewers, onderzoekt het met een proefneming in de praktijk.  Tekst: Harold van den Hauten In...

PLUS introduceert nieuw vers vleesmerk Boerentrots

PLUS introduceert nieuw vers vleesmerk Boerentrots

PLUS lanceert ‘Boerentrots van PLUS’ op de vleesafdeling. Met de introductie van het nieuwe versmerk wil supermarktketen laten zien "veel waarde te hechten aan de samenwerking met haar boeren en de keten verder te willen versterken en verduurzamen."