Happ vindt nieuwe CEO in Divya Gautam
Beeld: Viki Mohamad via Unsplash
Per 1 maart 2021 is Divya Gautam de nieuwe CEO van Happ. Met de komst van Gautam werkt Happ verder aan haar consumentenplatform en internationale uitbreiding.
Gautam groeide op in India en werkte na haar studie als consultant voor Deloitte en EY. In 2014 maakte ze de overstap naar Unilever, waar ze verantwoordelijk was voor digitale transformatie en data driven global strategy & marketing.
Happ creëert, in samenwerking met strategische partners, intelligente ecosystemen waarin data en kennis worden vastgelegd om consumenten te voorzien van gepersonaliseerd advies. Het bedrijf bouwt een online platform dat een profiel voor je maakt om je te helpen bij je voeding-gerelateerde aankoopkeuzes.
Gautams kennis van e-commerce en data geeft Happ de mogelijkheid de gepersonaliseerde voedingsadviezen te versterken en te verdiepen, aldus het bedrijf in het persbericht.
Altijd op de hoogte blijven?
Thema's
Meer over
Lees ook
Online platform van TNO moet innovatie in het MKB bevorderen
TNO (Nederlandse organisatie voor toegepast natuurwetenschappelijk onderzoek) lanceert de "TNO-MKB innovatiemotor" om de samenwerking tussen de organisatie en het midden- en kleinbedrijf te versterken. TNO pompt zelf 5 miljoen extra in het online platform.
CEO-switch bij DSM
Chris Goppelsroeder, CEO van DSM Nutritional Products (DNP) en lid van de bestuursdirectie van DSM, gaat met pensioen. Dimitri de Vreeze, die nu Co-CEO is van DSM samen met Geraldine Matchett, neemt de leidende rol binnen DNP over met als titel COO.
Biobeurs is dit jaar BioKennisweek
Van maandag 18 tot vrijdag 22 januari vindt de BioKennisweek plaats. Het online platform is een alternatief voor de Biobeurs, de grootste nationale vakbeurs voor professionals in de biologische landbouw, voeding, cosmetica en techniek, die door de coronamaatregelen niet in gewoonlijke vorm door kan gaan.