Heineken presenteert 'lawaaihoed'

AMSTERDAM - Heineken heeft zijn nieuwe Oranje-gadget gepresenteerd: de Heineken TROM-PET.

De brouwer hoopt dat Nederlandse voetbalfans het hoofddeksel tijdens het EK voetbal zullen dragen.

De hoed heeft de vorm van een trommel. Er kan met de bijgeleverde stokjes echt op worden geroffeld.

Voor het WK in Duitsland in 2006 bracht Heineken een slordige 350.000 jagershoedjes in omloop.

In onderbroek
Concurrent Bavaria kwam toen met de 'Leeuwenhose', een oranje tuinbroek met staart. Bavaria waagt zich dit keer niet aan een kledingstuk. De brouwer uit Lieshout houdt het bij een spel, waarbij kroonkurken kunnen worden ingezet. Het bierconcern brengt dit spel samen met Toto, onderdeel van De Lotto.

Lees ook:
Trom-pet heeft tóch Heineken-logo (13 mei 2008) 

Tussendoortje: Hoofdpijn met Heineken (13 mei 2008)

Heineken komt met speakerkratje (9 augustus 2008)

WC-papier WK-topper (19 juni 2006)

Bavaria, Heineken en Honig de beste WK inhakers (7 juni 2006)

Heineken laat islam bewust links liggen (7 juni 2006)

Leeuwenhose mag stadion in, maar uitdelen verboden (1 juni 2006)

Heineken neemt revanche op 'debacle EK 2004' (11 mei 2006)

Kijk in ons nieuwsoverzicht voor:
Alle berichten over Heineken 

Bron: ANP