Interview: de wereld verbeteren met kruiden

michel-driessen-cr-naomi-heidinga1

Het zijn uitdagende tijden, vindt Michel Driessen, CEO bij Verstegen Spices & Sauces. De markt verschuift, het klimaat verandert, en wereldwijd wordt de politiek instabieler. Michel wil Verstegen niet alleen zo goed mogelijk door deze tijd loodsen, maar er ook een ander bedrijf van maken. ‘Een organisatie die een positieve impact heeft op...
Lees ook
Een derde van alle kruidenpreparaten is vervalst

Een derde van alle kruidenpreparaten is vervalst

Bijna een derde van alle kruidenpreparaten die wereldwijd over de toonbank gaan, bevat niet de kruiden die op het etiket staan. Dat ontdekten Roemeense onderzoekers,schrijft FoodNavigator. De wetenschappers namen bijna 6.000 kruidenpreparaten onder de loep, uit 37 verschillende landen. Denk aan gedroogde kruiden, theeën, essentiële...

Alle Unilever-merken moeten een maatschappelijk doel krijgen

Alle Unilever-merken moeten een maatschappelijk doel krijgen

‘Merken met een maatschappelijk doel groeien twee keer zo snel’, zegt CEO Alan Jope tegen het FD. Alle merken van Unilever moeten zo’n doel krijgen. Daarmee moet het bedrijf sneller gaan groeien. Unilever staat voor een flinke uitdaging. Jope’s voorganger Paul Polman beloofde de aandeelhouders sneller te groeien en de winstmarge...

Verstegen introduceert Guilt Free zero added sugar sauzen

Verstegen introduceert Guilt Free zero added sugar sauzen

Verstegen Spices & Sauces introduceert Guilt Free zero added sugar sauzen. In deze sauzen zitten geen suikers of zoetstoffen. Er zijn vier varianten: Piri piri, Salsa tex-mex, Curry ketchup en Tomato ketchup. Guilt Free zero added sugar sauzen Guilt Free sauzen zijn gemaakt van kruiden en specerijen en bevatten alleen van nature aanwezige suikers....