Lolo's: Take a Bite, Feed a Child

21 december 2017

Lysanne Denneboom en Jitra Janssonius brengen in het voorjaar 2018 een nieuw gezond tussendoortje voor kinderen op de markt: Lolo's. Lolo's is biologsch, bevat geen toegevoegde suikers of onnatuurlijke geur-, kleur- en smaakstoffen.

Het merk Lolo’s richt zich helemaal op kinderen en heeft een raad van advies die uitsluitend uit kinderen bestaat. De kinderen uit deze raad zijn medeverantwoordelijk voor de beslissingen aangaande smaak, uiterlijk en communicatie van het merk.

Lolo’s motto is Take a Bite, Feed a Child. Voor elke verkochte verpakking geeft Lolo’s een voedzame maaltijd aan een kansarm kind in Zuid-Afrika. Het doel is om 1 miljoen kansarme kinderen te voeden in Zuid-Afrika.Hiervoor werkt Lolo's samen met de Futurelife Foundation, een stichting die in de afgelopen 9 jaar al bijna 10 miljoen maaltijden heeft uitgedeeld.

Denneboom en Janssonius heeft een crowdfunding campagne opgezet met een streefbedrag van veertig duizend euro die zal lopen tot nieuwjaar. Voor elke investering wordt er een passende beloning uitgereikt. Lolo's heeft als doel om in het voorjaar van 2018 in de schappen te liggen.

Altijd op de hoogte blijven?