Naturalicious in zee met Vrumona

vrumona-naturalicious

Naturalicious heeft een exclusieve overeenkomst getekend met frisdrankfabrikant en -leverancier Vrumona. De twee gaan samenwerken om de cold pressed groente- en fruitsappen van Naturalicious in de winkelschappen te krijgen. De overeenkomst is getekend voor minimaal 5 jaar.

Cold pressed juices zijn een ware rage aan het worden onder mensen met een gezonde levensstijl. Hi-Tech health company Naturalicious stelt innovator te zijn op het gebied van gezonde en functionele cold-pressed groente- en fruit juices en natuurlijke snacks.

Het bedrijf heeft de sappen doorontwikkeld en door middel van ‘high pressure’ technologie (HPP) geschikt gemaakt om te bottelen. Daardoor blijven alle gezonde ingrediënten behouden en worden bacteriën die bederf veroorzaken onschadelijk gemaakt.

Enorm distributienetwerk

Vrumona, dochter van Heineken, is leverancier en bottelaar van frisse dranken, met merken als Royal Club, Crystal Clear, SiSi, Holy Soda, Sourcy en Sourcy Vitaminwater.

Daarnaast is Vrumona in Nederland licentiehouder en leverancier van de merken Pepsi, Rivella, 7Up en Mountain Dew.

“Door het enorme distributienetwerk van Vrumona is Naturalicious straks verkrijgbaar op een groot aantal plaatsen in Nederland”, aldus Tabe Ydo, partner en CMO van Naturalicious.

"Niet alleen in supermarkten en bij andere retailers, maar onder andere ook in sportkantines en ziekenhuizen."

Onderscheidende productlijn

Vrumona vindt het passen bij de eigen overtuiging om de Nederlandse consument gezonder te laten drinken.

“Nog geen twee maanden geleden kwamen wij in contact met Naturalicious dat als een van de weinigen een gevarieerde en onderscheidende productlijn aanbiedt”, vertelt Lieke Westendorp, directeur Out of Home van Vrumona.

“Ook kwamen we erachter dat onze toekomstvisie op de markt voor gezondere, verse sappen nagenoeg identiek is. Wij zien met ongelooflijk veel plezier en vertrouwen deze samenwerking voor de komende jaren tegemoet.”

Lees ook:

Lees ook
RIVM: nog onduidelijk of verbod op frisdrank-aanbiedingen zou werken

RIVM: nog onduidelijk of verbod op frisdrank-aanbiedingen zou werken

Er is nog maar weinig onderzoek gedaan naar de effectiviteit van een verbod op kortingsacties op suikerhoudende dranken. Dat is de voornaamste bevinding van een literatuuronderzoek dat de RIVM in opdracht van de overheid uitvoerde. Wel blijkt uit onderzoek dat zulke aanbiedingen vooral op ongezonde producten voorkomen, en dat ze effectief zijn in het...

29% minder suiker in Britse frisdrank in vier jaar tijd

29% minder suiker in Britse frisdrank in vier jaar tijd

De hoeveelheid suiker in Britse frisdrank is tussen 2015 en 2018 met 29% gedaald. Ook is de verkoop van frisdrank met meer dan 5% suiker met de helft gedaald. Dat blijkt uit onderzoek van Oxford University. De enorme daling is volgens de onderzoekers deels te wijten aan de Britse suikeraccijns op frisdranken. Groot-Brittannië kampt met een zorgwekkende...

Horecava en HorecaNetwerk.nl lanceren nieuw online platform

Horecava en HorecaNetwerk.nl lanceren nieuw online platform

Uit onderzoek van de Horecava blijkt dat de bezoekers van de beurs grote behoefte hebben aan informatie. Zoals informatie over leveranciers en producten, trends en ontwikkelingen, maar ook tips en kennis om de bedrijfsvoering te verbeteren. Daarom lanceert de vakbeurs samen met Horecanetwerk een nieuw online platform. De introductie vindt plaats in...