Naturalicious in zee met Vrumona

vrumona-naturalicious

Naturalicious heeft een exclusieve overeenkomst getekend met frisdrankfabrikant en -leverancier Vrumona. De twee gaan samenwerken om de cold pressed groente- en fruitsappen van Naturalicious in de winkelschappen te krijgen. De overeenkomst is getekend voor minimaal 5 jaar.

Cold pressed juices zijn een ware rage aan het worden onder mensen met een gezonde levensstijl. Hi-Tech health company Naturalicious stelt innovator te zijn op het gebied van gezonde en functionele cold-pressed groente- en fruit juices en natuurlijke snacks.

Het bedrijf heeft de sappen doorontwikkeld en door middel van ‘high pressure’ technologie (HPP) geschikt gemaakt om te bottelen. Daardoor blijven alle gezonde ingrediënten behouden en worden bacteriën die bederf veroorzaken onschadelijk gemaakt.

Enorm distributienetwerk

Vrumona, dochter van Heineken, is leverancier en bottelaar van frisse dranken, met merken als Royal Club, Crystal Clear, SiSi, Holy Soda, Sourcy en Sourcy Vitaminwater.

Daarnaast is Vrumona in Nederland licentiehouder en leverancier van de merken Pepsi, Rivella, 7Up en Mountain Dew.

“Door het enorme distributienetwerk van Vrumona is Naturalicious straks verkrijgbaar op een groot aantal plaatsen in Nederland”, aldus Tabe Ydo, partner en CMO van Naturalicious.

"Niet alleen in supermarkten en bij andere retailers, maar onder andere ook in sportkantines en ziekenhuizen."

Onderscheidende productlijn

Vrumona vindt het passen bij de eigen overtuiging om de Nederlandse consument gezonder te laten drinken.

“Nog geen twee maanden geleden kwamen wij in contact met Naturalicious dat als een van de weinigen een gevarieerde en onderscheidende productlijn aanbiedt”, vertelt Lieke Westendorp, directeur Out of Home van Vrumona.

“Ook kwamen we erachter dat onze toekomstvisie op de markt voor gezondere, verse sappen nagenoeg identiek is. Wij zien met ongelooflijk veel plezier en vertrouwen deze samenwerking voor de komende jaren tegemoet.”

Lees ook:

Lees ook
Niet de suiker, maar cafeïne in frisdranken maakt kinderen druk

Niet de suiker, maar cafeïne in frisdranken maakt kinderen druk

Dat kinderen van suikers in frisdrank ADHD kunnen krijgen is een veel gehoorde aanname, maar klopt die wel? Nu de overheid maatregelen neemt om suiker in frisdranken terug te dringen vroeg EenVandaag deskundigen naar hun mening. Volgens oud-hoogleraar voedingskunde Martijn Katan is er geen enkel betrouwbaar onderzoek dat een verband tussen het voedingspatroon...

Coca-Cola gaat in koffie

Coca-Cola gaat in koffie

Het Britse Whitbread verkoopt zijn Costa Coffee-keten aan Coca-Cola voor £3,9 miljard (€4,36 miljard). Dat meldt de BBC. Whitbread was aanvankelijk van plan de koffieketen als afzonderlijke onderneming af te splitsen. Maar verkoop van Costa aan de frisdrankproducent bleek winstgevender. Costa is met 2.400 koffieshops en 1.400 verkooppunten in het buitenland...

PepsiCo neemt afvalloze bruiswatermaker SodaStream over

PepsiCo neemt afvalloze bruiswatermaker SodaStream over

Frisdrankenfabrikant PepsiCo heeft $3,2 miljard (€2,8 miljard) over voor het Israëlische bedrijf SodaStream. Met de overname ontsluit PepsiCo een marktsegment waar het bedrijf nog niet actief was: dranken voor thuis. Door Cécile Janssen - Foodlog SodaStream maakt apparaten om thuis van gewoon kraanwater bruiswater te maken door er CO2 in te injecteren....