Naturalicious in zee met Vrumona

vrumona-naturalicious

Naturalicious heeft een exclusieve overeenkomst getekend met frisdrankfabrikant en -leverancier Vrumona. De twee gaan samenwerken om de cold pressed groente- en fruitsappen van Naturalicious in de winkelschappen te krijgen. De overeenkomst is getekend voor minimaal 5 jaar.

Cold pressed juices zijn een ware rage aan het worden onder mensen met een gezonde levensstijl. Hi-Tech health company Naturalicious stelt innovator te zijn op het gebied van gezonde en functionele cold-pressed groente- en fruit juices en natuurlijke snacks.

Het bedrijf heeft de sappen doorontwikkeld en door middel van ‘high pressure’ technologie (HPP) geschikt gemaakt om te bottelen. Daardoor blijven alle gezonde ingrediënten behouden en worden bacteriën die bederf veroorzaken onschadelijk gemaakt.

Enorm distributienetwerk

Vrumona, dochter van Heineken, is leverancier en bottelaar van frisse dranken, met merken als Royal Club, Crystal Clear, SiSi, Holy Soda, Sourcy en Sourcy Vitaminwater.

Daarnaast is Vrumona in Nederland licentiehouder en leverancier van de merken Pepsi, Rivella, 7Up en Mountain Dew.

“Door het enorme distributienetwerk van Vrumona is Naturalicious straks verkrijgbaar op een groot aantal plaatsen in Nederland”, aldus Tabe Ydo, partner en CMO van Naturalicious.

"Niet alleen in supermarkten en bij andere retailers, maar onder andere ook in sportkantines en ziekenhuizen."

Onderscheidende productlijn

Vrumona vindt het passen bij de eigen overtuiging om de Nederlandse consument gezonder te laten drinken.

“Nog geen twee maanden geleden kwamen wij in contact met Naturalicious dat als een van de weinigen een gevarieerde en onderscheidende productlijn aanbiedt”, vertelt Lieke Westendorp, directeur Out of Home van Vrumona.

“Ook kwamen we erachter dat onze toekomstvisie op de markt voor gezondere, verse sappen nagenoeg identiek is. Wij zien met ongelooflijk veel plezier en vertrouwen deze samenwerking voor de komende jaren tegemoet.”

Lees ook:

Lees ook
Coca-Cola lanceert doorzichtige cola in Japan

Coca-Cola lanceert doorzichtige cola in Japan

Coca-Cola lanceert in Japan een nieuwe colavariant: Coca-Cola Clear. Deze cola is doorzichtig, fris en zonder calorieën en kleurstoffen. De ontwikkeling van het zomerdrankje was een enorme uitdaging voor de Japanse producenten omdat Coca-Cola zijn smaak én kleur te danken heeft aan karamelextracten. Het heeft dan ook een jaar geduurd voordat Coca-Cola...

Priva en Innoveins willen innoveren in zachtfruit en glastuinbouw

Priva en Innoveins willen innoveren in zachtfruit en glastuinbouw

Priva en Innoveins gingen 6 juni een officieel samenwerkingsverband aan. De bedrijven willen een of meerdere innovatiecluster(s) op zetten voor onder andere data-applicaties en gerobotiseerde teelttoepassingen in zachtfruit en de glastuinbouw. Dit proces, waarbij co-creatie centraal staat, krijgt vorm op de Brightlands Campus Greenport Venlo. Innovatie...

Foodwatch voert campagne voor suikertaks op frisdranken

Foodwatch voert campagne voor suikertaks op frisdranken

Foodwatch is gestart met een campagne voor de invoering van suikertaks op frisdranken. De opbrengst moet ten goede komen aan de verlaging van de zorgpremie. Zo betalen de frisdrankproducenten mee aan de oplopende zorgkosten die zij volgens de voedselwaakhond mede veroorzaken. "Een suikertaks laat op die manier ‘de vervuiler betalen’ en stimuleert tevens...