Nieuw bestuur bij snackproducent Van Geloven

kroketten-pixabay

Snackproducent Van Geloven (bekend van bijvoorbeeld Mora) zal volgend jaar een grotendeels nieuw bestuur krijgen. CEO Peter Doodeman, CFO Christiaan van Tilburg en Directeur Marketing & Innovatie Marcel Joosten stappen op.

De vertrekkende directieleden zetten hun carrière buiten Van Geloven voort. Hun opvolgers komen allemaal uit de eigen gelederen van het bedrijf. CEO Peter Doodeman zal opgevolgd worden door Jan Aaltzen Linde, de huidige Directeur Verkoop en Logistiek. Aaltzen Linde was voorheen Commercieel Directeur Trade en Horeca bij Douwe Egberts en werkt sinds 2012 bij Van Geloven.

CFO Christiaan van Tilburg krijgt opvolging van Ruth Triki (de huidige Group Finance Manager) en directeur Marketing & Innovatie Marcel Joosten zal worden opgevolgd door Mieke De Laat (de huidige Marketing Manager België). COO Focco van der Valle heeft begin 2019 Art van Tienhoven al opgevolgd. Hij was voorheen onder andere Site Manager van fabriek in Tilburg. De functie van HR directeur wordt ingevuld per 1 november.

Van Geloven werd in 2016 overgenomen door de Canadese aardappelverwerker McCain, en opereert sindsdien als zelfstandig bedrijf binnen die onderneming. Volgens Van Geloven zal dat de komende jaren ook zo blijven.

Lees ook
Dierenbescherming uit kritiek op ‘Beter Welzijn’-logo Mora-snacks

Dierenbescherming uit kritiek op ‘Beter Welzijn’-logo Mora-snacks

Al een aantal jaar voert snackmerk Mora het logo ‘Beter Welzijn’ op hun verpakkingen. Vorige week stond het logo centraal in een aflevering van het tv-programma Keuringsdienst van Waarde. De Dierenbescherming, bekend van het ‘Beter Leven’-keurmerk, uitte zich kritisch over Beter Welzijn. Het zou verwarrend zijn voor consumenten...

Mora komt met carnavalskraker

Mora komt met carnavalskraker

Je bent Limburgs of je bent het niet. Snackmerk Mora komt in aanloop naar carnaval met een feestnummer over bitterballen. Het lied heet in opvallend goed Nederlands 'Knallen met die ballen' en wordt gezongen door Cora van Mora, het bekende typetje uit de reclames van het merk. Zij wordt al meer dan dertig jaar vertolkt door actrice Juliëtte de...

Flinke verschuivingen in de top van Unilever

Flinke verschuivingen in de top van Unilever

Unilever kondigt een aantal veranderingen aan binnen de organisatie, met bijbehorende verschuivingen in de top van het bedrijf. Zo neemt Nitin Paranjpe, nu hoofd van de divisie Food & Refreshment, de nieuwe functie van COO op zich. Daarmee treed hij toe tot het hoogste bestuur van het concern, naast de CEO en CFO. Zijn huidige functie wordt...