Fris- en fruitdrankmerk SiSi vermindert de suiker in de frisdrank. SiSi past ook de identiteit aan. Het merk gaat zich meer op een volwassen publiek richten. De smaak is verbeterd, de hoeveelheid suiker verminderd en het logo is weer gebaseerd op het aloude design.
SiSi No Bubbles
Met deze wedergeboorte wil het tachtig jaar oude merk vitaal en relevant blijven in het snel veranderende fris- en fruitdranklandschap. Naast de No Bubbles-varianten Orange, Mango, Strawberry en de nieuwe Exotic blijft ook de originele Orange met koolzuur gewoon bestaan.
Churandy Martina
Ook keert de SiSi Rider en de slogan 'Take it easy, take a SiSi terug. SiSi heeft een nieuwe commercial met Churandy Martina. Volgens het fris- en fruitdrankmerk is de nieuwe commercial "zomers en optimistisch, en past bij de nieuwe, meer volwassen uitstraling van het frisdrankmerk".
Lees ook:
- Minder suiker in Lipton Ice Tea (15 maart 2017)
- Coca-Cola introduceert Sprite zonder suiker (13 maart 2017)
- Foodwatch opent aanval op frisdrank (10 juni 2016)