Peijs Verpakkingen viert 70-jarig jubileum met nieuw jasje

EVMI_Jubileum Peijs Verpakkingen team

Peijs Verpakkingen bestaat 70 jaar en viert dit jubileum met een nieuwe huisstijl. Daarnaast heeft de verpakkingsspecialist ook nog andere plannen voor 2018, zoals een nieuwe webshop. Eigenaar Luuk Peijs: "De afgelopen jaren hebben we, mede dankzij de inzet van ons hele team, een mooie groei gerealiseerd. Wij zijn vastbesloten om er in 2018 wederom een fantastisch jaar van te maken."

Peijs Verpakkingen BV

De grootvader van Peijs richtte in 1948 Papierhandel Peijs op. Peijs Verpakkingen B.V. (hedendaagse bedrijfsnaam) is al lang geen papierhandel meer en is uitgegroeid tot een specialist in verpakkingen voor de industrie, retail, horeca en (semi)overheid. Van vrijwel elk materiaal kan het bedrijf verpakkingen leveren. Inmiddels is Peijs Verpakkingen gevestigd op het Businesspark Noorderpoort in Venlo. Daarnaast is er in 2002 een buitenlandse vestiging opgericht in het Duitse Herongen onder de naam Peijs Verpackungen GmbH.

Nieuwe huisstijl

De afgelopen onderneming is de onderneming hard gegroeid. Dit komt mede doordat Peijs Verpakkingen vergaande partnerschappen aangaat met klanten. Peijs is trots op het succes. "Ter ere van ons 70-jarige jubileum gaan we een aantal zaken ontwikkelen en vernieuwen, zo zijn we momenteel bezig met het uitrollen van onze nieuwe huisstijl", aldus Peijs. Met de lancering van de nieuwe huisstijl heeft Peijs eveneens gekozen voor een nieuwe pay-off, namelijk: ‘Slim verpakt’.

Naast de nieuwe huisstijl staat tijdens dit jubileumjaar ook een nieuwe webshop op de planning. Bij de ontwikkeling van de webwinkel wordt er veel aandacht besteed aan een optimale gebruiksvriendelijkheid. Ook wordt er flink geïnvesteerd in het verbeteren van online informatie en advies voor verpakkingen. Verder gaan de klanten profiteren van nieuwe functionaliteiten die hen helpen om te besparen en werkprocessen te vereenvoudigen. De nieuwe huisstijl wordt doorgevoerd op de nieuwe website.

 
Lees ook
Miljoenen groente- en fruitkratten ondergaan duurzame metamorfose

Miljoenen groente- en fruitkratten ondergaan duurzame metamorfose

Logistiek dienstverlener Euro Pool System is gestart met gerecyclede klapkratten voor groente en fruit. De zet is onderdeel van een omvangrijk recyclingsprogramma in de Benelux waarbij miljoenen nieuwe klapkratten in gebruik worden genomen.

Danone moderniseert Nutricia

Danone moderniseert Nutricia

Nutricia bestaat 125 jaar en dat viert moederbedrijf Danone met forse investeringen. Het voedingsmiddelenbedrijf moderniseert de fabriek in Zoetermeer, zodat de productiecapaciteit van babyvoeding en medische voeding groter wordt, terwijl het water- en energieverbruik juist resp. 50 en 25 % dalen.

Verpakkingsfabrikant Remmert Dekker viert jublieum met ontwerpwedstrijd

Verpakkingsfabrikant Remmert Dekker viert jublieum met ontwerpwedstrijd

Remmert Dekker Packaging bestaat dit jaar 125 jaar. Het bedrijf uit Wormer trapte het jubileumjaar begin september af met een ontwerpwedstrijd voor medewerkers. Een nieuwe verpakking van de toekomst, zoekt de firma.