Peijs Verpakkingen viert 70-jarig jubileum met nieuw jasje

EVMI_Jubileum Peijs Verpakkingen team

Peijs Verpakkingen bestaat 70 jaar en viert dit jubileum met een nieuwe huisstijl. Daarnaast heeft de verpakkingsspecialist ook nog andere plannen voor 2018, zoals een nieuwe webshop. Eigenaar Luuk Peijs: "De afgelopen jaren hebben we, mede dankzij de inzet van ons hele team, een mooie groei gerealiseerd. Wij zijn vastbesloten om er in 2018 wederom een fantastisch jaar van te maken."

Peijs Verpakkingen BV

De grootvader van Peijs richtte in 1948 Papierhandel Peijs op. Peijs Verpakkingen B.V. (hedendaagse bedrijfsnaam) is al lang geen papierhandel meer en is uitgegroeid tot een specialist in verpakkingen voor de industrie, retail, horeca en (semi)overheid. Van vrijwel elk materiaal kan het bedrijf verpakkingen leveren. Inmiddels is Peijs Verpakkingen gevestigd op het Businesspark Noorderpoort in Venlo. Daarnaast is er in 2002 een buitenlandse vestiging opgericht in het Duitse Herongen onder de naam Peijs Verpackungen GmbH.

Nieuwe huisstijl

De afgelopen onderneming is de onderneming hard gegroeid. Dit komt mede doordat Peijs Verpakkingen vergaande partnerschappen aangaat met klanten. Peijs is trots op het succes. "Ter ere van ons 70-jarige jubileum gaan we een aantal zaken ontwikkelen en vernieuwen, zo zijn we momenteel bezig met het uitrollen van onze nieuwe huisstijl", aldus Peijs. Met de lancering van de nieuwe huisstijl heeft Peijs eveneens gekozen voor een nieuwe pay-off, namelijk: ‘Slim verpakt’.

Naast de nieuwe huisstijl staat tijdens dit jubileumjaar ook een nieuwe webshop op de planning. Bij de ontwikkeling van de webwinkel wordt er veel aandacht besteed aan een optimale gebruiksvriendelijkheid. Ook wordt er flink geïnvesteerd in het verbeteren van online informatie en advies voor verpakkingen. Verder gaan de klanten profiteren van nieuwe functionaliteiten die hen helpen om te besparen en werkprocessen te vereenvoudigen. De nieuwe huisstijl wordt doorgevoerd op de nieuwe website.

 
Lees ook
Prijsuitreiking De Gouden Noot

Prijsuitreiking De Gouden Noot

Op donderdag 8 oktober vindt de dertigste editie plaats van verpakkingsinnovatiewedstrijd De Gouden Noot. Organisator het Nederlands Verpakkingscentrum (NVC) wil met de wedstrijd ‘holistisch’ innoveren in verpakte producten en verpakkingen stimuleren.

Duurzaamheid zet de toon op hybride Empack

Duurzaamheid zet de toon op hybride Empack

Vanwege de coronacrisis was de verpakkingsbeurs Empack dit jaar voor het eerst hybride. Naast een eendaagse fysieke beurs was er de driedaagse digitale variant. Verduurzaming van plastic verpakkingen vormde de rode draad bij de beurspresentaties.  “Stilzitten was geen optie voor ons”, aldus Rowdy van Nieuwenhuizen van beursorganisator...

Trends in verpakkingsland

Trends in verpakkingsland

Een verpakking is allang niet meer slechts een functioneel omhulsel van een product. Consumenten proeven met hun ogen, dus het is zaak eruit te springen in het schap én online. Hoe doe je dat in deze tijd? Een verpakking ontwerpen is een samenspel tussen de bescherming van het product, distributiegemak, kosten, duurzaamheid en aandacht trekken...