Peijs Verpakkingen viert 70-jarig jubileum met nieuw jasje

EVMI_Jubileum Peijs Verpakkingen team

Peijs Verpakkingen bestaat 70 jaar en viert dit jubileum met een nieuwe huisstijl. Daarnaast heeft de verpakkingsspecialist ook nog andere plannen voor 2018, zoals een nieuwe webshop. Eigenaar Luuk Peijs: "De afgelopen jaren hebben we, mede dankzij de inzet van ons hele team, een mooie groei gerealiseerd. Wij zijn vastbesloten om er in 2018 wederom een fantastisch jaar van te maken."

Peijs Verpakkingen BV

De grootvader van Peijs richtte in 1948 Papierhandel Peijs op. Peijs Verpakkingen B.V. (hedendaagse bedrijfsnaam) is al lang geen papierhandel meer en is uitgegroeid tot een specialist in verpakkingen voor de industrie, retail, horeca en (semi)overheid. Van vrijwel elk materiaal kan het bedrijf verpakkingen leveren. Inmiddels is Peijs Verpakkingen gevestigd op het Businesspark Noorderpoort in Venlo. Daarnaast is er in 2002 een buitenlandse vestiging opgericht in het Duitse Herongen onder de naam Peijs Verpackungen GmbH.

Nieuwe huisstijl

De afgelopen onderneming is de onderneming hard gegroeid. Dit komt mede doordat Peijs Verpakkingen vergaande partnerschappen aangaat met klanten. Peijs is trots op het succes. "Ter ere van ons 70-jarige jubileum gaan we een aantal zaken ontwikkelen en vernieuwen, zo zijn we momenteel bezig met het uitrollen van onze nieuwe huisstijl", aldus Peijs. Met de lancering van de nieuwe huisstijl heeft Peijs eveneens gekozen voor een nieuwe pay-off, namelijk: ‘Slim verpakt’.

Naast de nieuwe huisstijl staat tijdens dit jubileumjaar ook een nieuwe webshop op de planning. Bij de ontwikkeling van de webwinkel wordt er veel aandacht besteed aan een optimale gebruiksvriendelijkheid. Ook wordt er flink geïnvesteerd in het verbeteren van online informatie en advies voor verpakkingen. Verder gaan de klanten profiteren van nieuwe functionaliteiten die hen helpen om te besparen en werkprocessen te vereenvoudigen. De nieuwe huisstijl wordt doorgevoerd op de nieuwe website.

 
Lees ook
Baltussen Konservenfabriek bestaat 150 jaar

Baltussen Konservenfabriek bestaat 150 jaar

Baltussen Konservenfabriek is de oudste conservenfabriek van Nederland. Dit jaar bestaat het bedrijf 150 jaar. Daarom organiseert Baltussen op 8 juni een jubileumevent voor relaties om kennis te delen over groenteteelt in de keten. Ook bracht het bedrijf een gefilmd bedrijfsportret uit: ‘Al het goede zit vanbinnen.’   “Samenwerken met anderen is voor...

KIDV: 'Producenten investeren in kunststof recycling'

KIDV: 'Producenten investeren in kunststof recycling'

Steeds meer producenten investeren in kunststof recycling. Zo verzekeren zij zich enerzijds van voldoende aanvoer van grondstoffen, anderzijds van voldoende afzet van recyclaat. Hierdoor verbetert de afstemming en kennisuitwisseling tussen ketenpartijen. Dit geeft een impuls aan de totstandkoming van een volledig circulaire kunststof keten. Dit schrijft...

Rebranding Fairtrade Original

Rebranding Fairtrade Original

Fairtrade Original is het enige merk in de supermarkt zonder winstoogmerk. De boeren en verwerkers krijgen een eerlijke prijs voor hun producten. Consumenten zien het merk vaak als een keurmerk. De nieuwe huisstijl moet daar verandering inbrengen. Keurmerkimago Bij veel consumenten heeft Fairtrade Original een keurmerkimago. Fairtrade Original directeur...