Personeelswissel bij Coca-Cola Nederland

26 april 2017

Bij Coca-Cola Nederland vindt een wisseling van de wacht plaats. Jeroen Lampe volgt Karlijn in 't Veld op als Director Marketing. In 't Veld krijgt de functie Director Customer & Commercial. Ze werken allebei al tien jaar bij Coca-Cola Nederland.

Jeroen Lampe

Na zijn universitaire studie Economie in Rotterdam startte Lampe in 2007 als trainee bij Coca-Cola Nederland. Volgens Richard Schlasberg, Country Director bij Coca-Cola Nederland is Lampe een ervaren merkenbouwer. “Hij weet als geen ander hoe je een merk sterk maakt. Dat geldt niet alleen voor een merk met een rijke historie zoals Coca-Cola, maar ook voor nieuwe merken die we aan ons portfolio toevoegen. Hij weet hoe je voor merkbeleving zorgt en hoe je nieuwe generaties aan je blijft binden.”

Karlijn in 't Veld

In ’t Veld studeerde Bedrijfskunde in Rotterdam. Zij startte haar marketingcarrière bij Unilever en stapte in 2006 over naar Coca-Cola Nederland. Schlasberg: Karlijn heeft de afgelopen jaren een stevig team weten te bouwen dat grote merkontwikkelingen aankan. Zoals onlangs de lancering van de merken Honest, Fïnley en de uitbreidingen in het Coca-Cola zero sugar aanbod. Plus de herlancering van Sprite als zero sugar propositie waardoor ons totale merkportfolio uitgroeide tot 14 merken in Nederland. Haar kennis en ervaring zijn van grote waarde voor het verder uitbouwen van ons commerciële beleid.”

   

Altijd op de hoogte blijven?