Plevier en Van Dam partners in Group7

EVMI_Samenwerking GROUP7_2

Carolien Plevier en Martin van Dam gaan vanaf 1 april 2018 samen verder als partners in Group7. Group 7 focust zich op marketing & e-commerce consultancy in de B2B foodmarkt, of te wel Food-commerce. Van Dam, voormalig directeur Marketing & E-commerce bij Deli XL (nu Bidfood) richtte het bedrijf 6 jaar geleden op.

Plevier heeft brede ervaring en kennis van de foodsector, zowel foodservice als bakkerij. Plevier en Van Dam werkten al twee jaar samen. Plevier: “Mijn activatie marketing en sales ervaring en Martin’s E-commerce consultancy sluiten naadloos op elkaar. Nu is het tijd om de volgende stap te maken."

Pleviers Nederlandse bedrijf Touch Activation Marketing is niet langer meer actief. Alle Nederlandse activiteiten komen onder Group7 te vallen, waaronder het Nederlands Kokspanel wat Plevier 1 maart 2018 overnam van FoodInc. In België blijft Pleviers label Foodservice Community wel onafhankelijk van Group7.

Group7

Group7 helpt klanten op vier gebieden, namelijk (digitale) strategie, content, organisatie en webpresence. Plevier: "Dit doen we heel praktisch in drie eenvoudige stappen: het begint altijd met een inzicht. Echt begrijpen welke problemen van klanten we gaan oplossen. Dan kiezen we richting, een sterk concept of strategie en dan gaan we over tot actie.”

Group7 biedt het totale spectrum van e-commerce en activatie marketing aan, van advies tot implementatie. Door dit te combineren met de specialisatie in food B2B heeft Group7 een unieke propositie voor fabrikanten, leveranciers en groothandels in dit segment.

Het Nederlands Kokspanel

Het Nederlands Kokspanel bestaat al meer dan 20 jaar. Het is uitgegroeid tot een professioneel panel voor de horeca, catering en bakkerij markt. Het Nederlands Kokspanel bevat zo’n 17.500 bedrijven en is een professioneel panel voor producttesten, panelgesprekken, diepte interviews, online- en telefonisch onderzoek.  Voormalig eigenaar Frank van Grieken (FoodInc.) blijft zeker tot in 2018 nog verbonden aan het Kokspanel om het te ondersteunen en waar nodig te adviseren en mee te werken aan projecten.

 
Lees ook
EVMI lanceert digitaal magazine editie 3

EVMI lanceert digitaal magazine editie 3

De derde editie van EVMI van 2021 is nu te lezen als digitaal magazine. Blader online door diverse artikelen over het thema Voedselveiligheid én andere actuele onderwerpen uit de voedingsmiddelenindustrie.

Definitieve datum Food Technology 1 en 2 december 2021

Definitieve datum Food Technology 1 en 2 december 2021

De definitieve datum voor Food Technology 2021 is bekend. Dit nieuwe kennis- en netwerkevenement vindt plaats op 1 en 2 december 2021 in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch. Dat maken organisatoren Mikrocentrum en Vakblad EVMI vandaag bekend.

Janet Kooren nieuwe hoofdredacteur EVMI

Janet Kooren nieuwe hoofdredacteur EVMI

EVMI, vakblad voor de voedingsmiddelenindustrie heeft een nieuwe hoofdredacteur. Janet Kooren, voorheen onder andere hoofdredacteur van Automatie PMA, komt de gelederen van Alea Publishers versterken.