Roy Meenderink nieuwe Commercieel Directeur van RBK Automatisering

Roy Meenderink

Roy Meenderink versterkt vanaf november de directie van RBK Group. Als commercieel directeur is Meenderik eindverantwoordelijk voor de commerciële activiteiten bij de automatiseringstak van de RBK Group.

Roy Meenderink

Meenderink is een bekende in de foodindustrie. Hij heeft meer dan 30 jaar ervaring bij diverse vlees producerende bedrijven. De afgelopen 17 jaar concentreerde Meenderink zich op het inzetten van automatiseringsoplossingen in de foodindustrie.

Peter Harmens, Algemeen Directeur RBK Group :"Wij zijn ervan overtuigd dat Roy de kwaliteiten heeft om onze groeiambities binnen Automatisering verder vorm te geven. Momenteel passen wij onze unieke oplossingen voornamelijk bij de grotere bedrijven toe. Deze oplossingen zijn inmiddels uitermate geschikt voor middelgrote en kleinere bedrijven. Met de komst van Roy willen wij onze positie in dit segment versterken."

RBK Group

RBK Group is al meer dan 35 jaar actief op de markt. Het bedrijf adviseert, ontwikkelt, automatiseert en bouwt innovatieve rendementsverhogende oplossingen specifiek voor de voedingsmiddelenindustrie.

Lees ook
Denk en beslis mee over de toekomst van voedingsmiddelenproductie

Denk en beslis mee over de toekomst van voedingsmiddelenproductie

Gezondheid, transparantie, eco-responsibility, eerlijke prijzen. De voedingsmiddelenindustrie staat voor veel uitdagingen. Daarom heeft de SIAL-organisatie in aanloop naar de beurs in Parijs samen met het burgerplatform Make.org een wereldwijde consultatie opgezet, waarin elke foodprofessional mee kan denken en zijn mening geven over het thema: How...

Hoe robots de markt veranderen

Hoe robots de markt veranderen

Goed gereedschap is het halve werk, maar geldt dat ook voor de toenemende hoeveelheid robots in de industrie? Ceel Elemans, senior sectorbankier bij ING, waarschuwt producenten voor de marktverschuivingen die robotisering veroorzaakt: ‘Blijf goed kijken naar wat er zich in de markt afspeelt.’ Volgens cijfers van het CBS maakte in 2015 ongeveer...

Oatly wil klimaatvoetafdruk op alle voedselproducten

Oatly wil klimaatvoetafdruk op alle voedselproducten

“Hé voedingsindustrie, laat ons je cijfers zien!” – Zo luidt de campagne van plantaardige zuivelvervanger Oatly. Sinds een aantal weken publiceert Oatly de klimaatvoetafdruk van zijn producten op de verpakkingen, en het bedrijf vindt dat de hele voedingsmiddelenindustrie dat moet doen. ‘Wanneer je met het vliegtuig gaat,...