SIAL Parijs verplaatst naar oktober 2022

SIAL beurs Parijs

Beeld: SIAL

SIAL Parijs verplaatst naar oktober 2022

De organisatie van SIAL laat weten dat ze de levensmiddelenbeurs twee jaar uitstellen. Het bedrijf had vanwege de coronapandemie verschillende maatregelen genomen om de beurs komende oktober door te kunnen laten gaan. In overleg met verschillende betrokkenen is nu toch besloten om de beurs uit te stellen.

Alternatieven

SIAL Parijs wordt uitgesteld tot 15-19 oktober 2022. Compexposium group, de organisator van SIAL, laat weten om in de tussentijd betrokken te willen blijven bij de markt. Het wil een rol spelen in het herstel en ontwikkeling van de markt in de komende maanden. Ook belooft het grote exclusieve studies van partnerbedrijven Kantar, ProtéinesXTC en Gira. De studies zullen gaan over de drie kernonderwerpen van SIAL: consumentenverwachtingen, productinnovatie en het gedrag van consumenten als zij buiten de deur eten.

Bron: SIAL

Thema's
Lees ook
DuPont gaat samenwerken met start-up Bleenco

DuPont gaat samenwerken met start-up Bleenco

DuPont Sustainable Solutions (DSS) gaat een partnership aan met Bleenco GmbH uit München, een bedrijf dat is gespecialiseerd in veiligheidstechnologie. DSS en Bleenco gaan samenwerken aan het ontwikkelen van geavanceerde, opschaalbare, AI-gedreven oplossingen om werknemers beter te beschermen tegen operationele risico’s en het coronavirus.

Empack Reconnect wordt online only evenement

Empack Reconnect wordt online only evenement

Empack Reconnect, de vakbeurs voor verpakkingstechnologie, wordt een volledig online evenement dat op donderdag 17 september plaats vindt. Dit betekent dat de fysieke vakbeurs in Jaarbeurs Utrecht niet doorgaat. Onlangs kondigde Easyfairs Empack Reconnect aan als hybride verpakkingsevenement, maar de meerderheid van de community bleek de voorkeur te...

Corona veroorzaakt daling bierverkoop AB InBev en Heineken

Corona veroorzaakt daling bierverkoop AB InBev en Heineken

De coronacrisis zorgde de afgelopen maanden voor een daling van de bierverkoop van de grote brouwerijen AB InBev en Heineken. In veel landen sloot de horeca vanwege het coronavirus de deuren, wat een negatief effect had op de verkoop van bier. Dat blijkt uit de kwartaalcijfers van beide brouwerijen.