Wanneer met innovatie de markt op?

28 januari 2015

Food Valley Direct organiseert een ‘Inspiratie door Innovatie’- sessie met als thema ‘Marktintroductie van een innovatie’. Innovatieve ondernemers en studenten vertellen op 10 maart over hun ervaringen.

In welk stadium moet een innovatie zich bevinden om de markt te betreden? Wat is het juiste tijdstip van introductie? Is er verschil tussen de introductie voor b2c of b2b? Welk budget is nodig voor een marketingplan en opschaling? En wat kunnen partners betekenen? Allemaal vragen waar deze sessie antwoorden op hoopt te geven.

Edwin Palsma (The Food Agency) houdt een interactie sessie over het juiste moment van marktintroductie. De innovatieve ondernemers Jeroen Willemsen (Ojah) en Gerit Geritsen (IPPS) vertellen over hun ervaringen met productintroducties. Tijdens de bijeenkomst zijn er ook pitches van studenten van HAS Den Bosch.

De sessie, op 10 maart in Bennekom, is bedoeld voor medewerkers van organisaties en bedrijven die met succes een Food Valley NL innovatievoucher hebben aangevraagd. Er is voor hen ook gelegenheid om tijdens de sessie kennis met elkaar te maken en ervaringen uit te wisselen.

Meer info

Lees ook:

 

Altijd op de hoogte blijven?