Aloys Meinema in directie Hessing Supervers

7 oktober 2015

Hessing Supervers heeft Aloys Meinema (42) benoemd tot Sales en Marketing Director Retail. Meinema treedt per 1 november aan.

Hessing Supervers wil verder groeien. Onderdeel van de groeistrategie is versterking van de focus op de klant.

Meinema wordt verantwoordelijk voor het versterken van de relatie met de eindklant door het aanbod van Hessing nog beter af te stemmen op veranderende consumentenvoorkeuren. Hij heeft onder meer als taak innovaties te ontwikkelen die aansluiten op de veranderende AGF-markt in Nederland, Duitsland, België en Denemarken.

Meinema was in zijn laatste functie werkzaam als Head of Category Management bij Danone. In voorgaande jaren vervulde hij verschillende leidinggevende functies bij onder meer Unilever en Tivall. Hij was eerder vijf jaar werkzaam voor Hessing als Group Accountmanager.

Familiebedrijf Hessing is met een jaaromzet van zo’n 250 miljoen euro één van de grootste verwerkers van vers gesneden groente en fruit, verse maaltijdsalades en verse sappen in Nederland. Er werken bij Hessing vanuit vier productielocaties ongeveer 1500 mensen.

Lees ook:

Hessing neemt Van Gorp Greenfood over (9 juni 2015)

Altijd op de hoogte blijven?