Campagne Hak-deksel genomineerd

11 april 2012

GIESSEN - De pr-campagne van de introductie van de Hak 1-2 Open deksel is genomineerd voor de Europese pr-prijs Sabre Award.

Hak kondigde de verpakkingsinnovatie in mei 2011 voor het eerst aan. Het 1-2 Open deksel is gemakkelijk zonder veel kracht door iedereen open te draaien. Een uitgebreide pr-campagne, bedacht en uitgevoerd door het Amsterdamse pr-bureau Creative Venue, begeleidde de introductie van het nieuwe HAK deksel.

Om het nieuwe HAK deksel te lanceren en de uniciteit te benadrukken, voerde HAK van mei tot en met december 2011 een voorlichtend pr-programma waarin humor en herkenbaarheid een grote rol speelden. Want iedereen kent wel de ergernis bij het openen van een pot appelmoes, het deksel is moeilijk of nauwelijks zonder hulpmiddelen open te maken. Ook kent elke consument wel een trucje om het deksel toch te openen.

De award-uitreiking vindt plaats op 30 mei in Brussel.

Lees ook:

       

Altijd op de hoogte blijven?