Adverteren

Sales
Bart Veenstra, tel. (06) 317 688 28, e-mail: b.veenstra@vakbladen.com

Lezersprofiel / Wie bereikt u?

EVMI wordt gelezen door een hoger opgeleide doelgroep van o.a. voedingsdeskundigen, procestechnologen, engineers, directieleden, supply chain-, inkoop- en marketing managers. De gemiddelde lezer van EVMI bevindt zich voornamelijk in de branches: voedingsmiddelenproductie, onderwijs, consultancy, gezondheidszorg en verpakkingsindustrie.

Vakblad

EVMI is een vakblad gericht op de voedingsmiddelenindustrie. Via het magazine, de website, wekelijkse digitale nieuwsbrieven en jaarlijkse congressen houden we professionals uit de industrie op de hoogte van actuele ontwikkelingen in de foodsector.  Ook biedt EVMI inzicht en advies door middel van achtergrondartikelen en interviews met experts.

In iedere uitgave van het magazine wordt een actueel thema uitgediept. Daarnaast bestaat het magazine uit drie helder te onderscheiden katernen – Food Innovatie, Management en Proces & Techniek – en interessante vaste rubrieken. Op de website worden dagelijks nieuws en achtergronden geplaatst.

  • Verschijnt: 8 x per jaar
  • Gemiddelde gedrukte oplage: 2.100 exemplaren
  • Jaargang: 20

Website evmi.nl
Dagelijks nieuws uit de branche, bedrijvengids, themadossiers en een eventagenda
Unieke bezoekers per maand: ± 20.000
Commerciële mogelijkheden: large rectangle, leaderboard, logolink of advertorial.

Digitale nieuwsbrief

  • Verschijningsfrequentie: 2 x per week, op dinsdag en donderdag
  • Aantal ontvangers: ± 5.500
  • Openingspercentage: ± 29%
  • Commerciële mogelijkheden: full banner en advertorial (maximaal 4 posities) in de reguliere nieuwsbrief of een volledig aan uw bedrijf gewijde extra nieuwsbrief (maximaal 4 x per jaar).

Voor alle commerciële uitingen kunt u contact opnemen met onze afdeling Sales.
Via onderstaande link kunt u zien wat de mogelijkheden zijn:
Nederlands: Tariefkaart 2019
Engels: Media kit 2019

Specials
Buiten de gewone edities van EVMI, wordt twee keer per jaar een special uitgebracht.
Dit betreft de Verpakkingsspecial en de Hygiënespecial.

Verpakkingsspecial: Tariefkaart 2019
Hygiënespecial: Tariefkaart 2019

Multimediale campagne

EVMI biedt verschillende mogelijkheden om online en offline te adverteren. Denk hierbij aan een advertentie, branded content, online bannering of online advertorials. Maatwerk is uiteraard ook mogelijk, onze media-adviseur helpt u graag met het bepalen van een passende (multimediale) campagne om uw marketingdoelstellingen te behalen.

EVMI Nieuwsbrief

Ontvang de gratis digitale nieuwsbrief van EVMI iedere dinsdag en donderdag en blijf op de hoogte van vakinformatie, nieuws en ontwikkelingen in de voedingsmiddelenindustrie.

Inschrijven
EVMI 4 - 2019

evmi4-cover-klein
In EVMI 4 duiken we in het thema processing, met onder meer diepgravende artikelen over milde conserveringstechnieken en herformulering van bakkerijproducten. Ook lees je een uitgebreid interview met FNLI-directeur Marian Geluk, over innovatie, ervaringen in het buitenland en de rol van de branchevereniging bij maatschappelijke kwesties.

Bekijk de inhoud
Gratis 2 nummers op proef

Bent u nog niet bekend met EVMI?
Vraag dan hier uw proefabonnement aan en ontvang 2 gratis proefnummers.

Aanvragen
Evenementen

HAS cursus: levensmiddelen biologie

3 september 2019 - 3 december 2019

Lees meer

Opleding QESH/KAM/QA manager

5 september 2019 - 12 december 2019

Lees meer

HAS cursus: food & business marketing

5 september 2019 - 5 december 2019

Lees meer