Adverteren
Contact sales
EVMI wordt gelezen door een hoger opgeleide doelgroep van o.a. voedingsdeskundigen, procestechnologen, engineers, directieleden, supply chain-, inkoop- en marketing managers. De gemiddelde lezer van EVMI bevindt zich voornamelijk in de branches: voedingsmiddelenproductie, onderwijs, consultancy, gezondheidszorg en verpakkingsindustrie.
Vakblad
EVMI is een vakblad gericht op de voedingsmiddelenindustrie. Via het magazine, de website, wekelijkse digitale nieuwsbrieven en jaarlijkse congressen houden we professionals uit de industrie op de hoogte van actuele ontwikkelingen in de foodsector. Ook biedt EVMI inzicht en advies door middel van achtergrondartikelen en interviews met experts.
In iedere uitgave van het magazine wordt een actueel thema uitgediept. Daarnaast bestaat het magazine uit vier helder te onderscheiden katernen – Food Innovatie, Management, Proces & Techniek en Food Lab – en interessante vaste rubrieken. Op de website worden dagelijks nieuws en achtergronden geplaatst.
- Verschijnt: 8 x per jaar
- Gemiddelde gedrukte oplage: 2.100 exemplaren
- Jaargang: 23
Website evmi.nl
Dagelijks nieuws uit de branche, bedrijvengids, themadossiers en een eventagenda
Unieke bezoekers per maand: ± 20.000
Commerciële mogelijkheden: large rectangle, leaderboard, logolink of advertorial.
Digitale nieuwsbrief
- Verschijningsfrequentie: 2x per week, op dinsdag en donderdag
- Aantal ontvangers: ± 4.500
- Openingspercentage: ± 24%
- Commerciële mogelijkheden: full banner en advertorial (maximaal 4 posities) in de reguliere nieuwsbrief of een volledig aan uw bedrijf gewijde extra nieuwsbrief (maximaal 4 x per jaar).
Voor alle commerciële uitingen kunt u contact opnemen met onze afdeling Sales.
Via onderstaande link kunt u zien wat de mogelijkheden zijn:
- Tariefkaart 2022
- Media kit 2022 (Engels)
Specials
Buiten de gewone edities van EVMI, wordt twee keer per jaar een special uitgebracht.
Dit betreft de Verpakkingsspecial, de Hygiënespecial en de Machinebouw special.
Verpakkingsspecial:
- Tariefkaart 2022
- Mediakit 2022 (Engels)
Hygiënespecial:
- Tariefkaart 2022
- Mediakit 2022 (Engels)
Machinebouwspecial
- Tariefkaart 2022
- Mediakit 2022 (Engels)
Multimediale campagne
EVMI biedt verschillende mogelijkheden om online en offline te adverteren. Denk hierbij aan een advertentie, branded content, online bannering of online advertorials. Maatwerk is uiteraard ook mogelijk, onze media-adviseur helpt u graag met het bepalen van een passende (multimediale) campagne om uw marketingdoelstellingen te behalen.
EVMI
Editie 3 2022

In EVMI 3 staat het thema Ketenoptimalisatie centraal. Met onder andere: minder verpakkingen in supermarkten, biofilms onder de loep en het belang van etiketten.
EVMI 3 onlineMachinebouwspecial
Evenementen
EVMI Nieuwsbrief
Ontvang de gratis digitale nieuwsbrief van EVMI iedere dinsdag en donderdag en blijf op de hoogte van vakinformatie, nieuws en ontwikkelingen in de voedingsmiddelenindustrie.
Inschrijven