Adverteren

Sales
Bart Veenstra, tel. (088) 226 66 71 / (06) 317 688 28, e-mail: b.veenstra@vakbladen.com

Lezersprofiel / Wie bereikt u?

EVMI wordt gelezen door een hoger opgeleide doelgroep van o.a. voedingsdeskundigen, procestechnologen, engineers, directieleden, supply chain-, inkoop- en marketing managers. De gemiddelde lezer van EVMI heeft een directie- of managementfunctie en bevindt zich voornamelijk in de branches: voedingsmiddelenproductie, onderwijs, consultancy, gezondheidszorg en verpakkingsindustrie.

Vakblad

EVMI is een vakblad geschreven door een expertisecentrum van redacteuren, wetenschappers en deskundigen dat ideeën inventariseert rond de productie en levering van voedingsmiddelen in de breedste zin van het woord. EVMI is een vakblad en website met een wekelijkse digitale nieuwsbrief en diverse jaarlijkse congressen. EVMI richt zich op de professional in de voedingsmiddelenindustrie en werkt o.a. samen met de FNLI, Foodlog en diverse andere partners. Iedere geprinte uitgave wordt een actueel thema uitgediept . Daarnaast bestaat ook iedere uitgave uit drie helder te onderscheiden katernen – Food Innovatie, Management en Proces & Techniek – en interessante vaste rubrieken. Op de website wordt dagelijks nieuws geplaatst.

  • Verschijnt: 8 x per jaar
  • Gemiddelde gedrukte oplage: 2.100 exemplaren
  • Jaargang: 20

Website evmi.nl
Belangrijkste elementen: dagelijks nieuws uit de branche, bedrijvengids, themadossiers en een eventagenda
Unieke bezoekers per maand: ± 20.000
Commerciële mogelijkheden: large rectangle, leaderboard, logolink of advertorial.

Digitale nieuwsbrief

  • Verschijningsfrequentie: 2 x per week, op dinsdag en donderdag
  • Aantal ontvangers: ± 5.500
  • Openingspercentage: ± 29%
  • Commerciële mogelijkheden: full banner en advertorial (maximaal 4 posities) in de reguliere nieuwsbrief of een volledig aan uw bedrijf gewijde extra nieuwsbrief (maximaal 4 x per jaar).

Voor alle commerciële uitingen kunt u contact opnemen met onze afdeling Sales.
Via onderstaande link kunt u zien wat de mogelijkheden zijn:
Nederlands: Tariefkaart 2019
Engels: Media kit 2019

Specials
Buiten de gewone edities van EVMI, wordt twee keer per jaar een special uitgebracht.
Dit betreft de Verpakkingsspecial en de Hygiënespecial.

Verpakkingsspecial: Tariefkaart 2019
Hygiënespecial: Tariefkaart 2019

Multimediale campagne

EVMI biedt verschillende mogelijkheden om online en offline te adverteren. Denk hierbij aan een advertentie, branded content, online bannering of online advertorials. Maatwerk is uiteraard ook mogelijk, onze media-adviseur helpt u graag met het bepalen van een passende (multimediale) campagne om uw marketingdoelstellingen te behalen.

EVMI Nieuwsbrief

Ontvang de gratis digitale nieuwsbrief van EVMI iedere dinsdag en donderdag en blijf op de hoogte van vakinformatie, nieuws en ontwikkelingen in de voedingsmiddelenindustrie.

Inschrijven
EVMI 2 - 2019

evmi-cover-2-2019
De nieuwe EVMI staat in het teken van plastic verpakkingen. In februari sloten zo’n zeventig bedrijven met staatssecretaris Van Veldhoven het zogenoemde Plastic Pact. Om de milieubelasting van plastic verpakkingen te beperken, worden ambitieuze recyclingdoelen gesteld voor 2025. Zijn die doelen wel haalbaar? En hoe zit het met bioplastics?

Bekijk de inhoud
Gratis 2 nummers op proef

Bent u nog niet bekend met EVMI?
Vraag dan hier uw proefabonnement aan en ontvang 2 gratis proefnummers.

Aanvragen
Evenementen

ProVeg New Food Conference

21 maart 2019 - 22 maart 2019

Lees meer

Digital Food

09:00 - 18:00

Lees meer

Empack Den Bosch

3 april 2019 - 4 april 2019

Lees meer