FoodPersonality reikt FoodAwards uit

foodawards

FoodPersonality heeft bekend gemaakt wie de winnaars zijn van de FoodAwards 2021. Twintig producten kregen een award voor hun supermarktintroductie in het afgelopen jaar. 

De consumentencampagne van de FoodAwards leverde 47.610 stemmen op. Met behulp van de stemuitslag koos de jury van de awards - bestaande uit Thomas Douqué (Superunie), Michel Engelbertink (Jumbo) en Jort Scholten (Albert Heijn) - uiteindelijk twintig winnaars, waaronder: Alpro Absolutely, Coolbest IJs, Iglo Green Cuisine, Knorr Veggiewraps, Milka Hazelnootpasta en Vegetarische Slager Auf Wiederschnitzel. De complete lijst, inclusief video, vind je via de website van FoodPersonality

In het juli-augustusnummer van FoodPersonality wordt bekend gemaakt wie uit de 20 winnende producten de FoodTopAward krijgt voor de beste introductie van het afgelopen jaar. Alle andere winnaars staan dan ook in de spotlights. Bovendien weten we dan wie de FoodRetailAwards winnen, dat zijn de prijzen voor de supermarktformules die de introducties van A-merkartikelfabrikanten het meest gunstig tegemoet treden.

Altijd op de hoogte blijven? 

Neem een abonnement
  
Lees ook
Vegetarische recepten meest gekozen categorie bij HelloFresh in 2022

Vegetarische recepten meest gekozen categorie bij HelloFresh in 2022

De helft van de Nederlanders wil minderen in hun vlees- en visconsumptie, blijkt uit recent onderzoek* van maaltijdboxleverancier HelloFresh. Het afgelopen jaar werden vegetarische recepten zelfs het meest gekozen door klanten. Om vegetarisch eten voor de consument makkelijker te maken, werkt HelloFresh de hele maand maart samen met de Vegetarische...

QSTA genomineerd voor de Shopping Awards 2023

QSTA genomineerd voor de Shopping Awards 2023

De vakjury van de e-commerceprijs Shopping Awards 2023, heeft QSTA, online versmarkt voor foodprofessionals, geselecteerd als één van de drie kanshebbers voor de gouden, zilveren of bronzen award. De winnaars worden op 23 maart bekendgemaakt.

PLUS start met verkoop brood van gisteren

PLUS start met verkoop brood van gisteren

Om voedselverspilling tegen te gaan start PLUS met de verkoop van brood van gisteren. Brood van de versafdeling dat niet op de dag zelf verkocht wordt, kost een dag later 25 cent, 50 cent of 75 cent en is tot 11.00 uur te koop, herkenbaar door stickers en speciale borden bij de broodafdeling.