Horecava en HorecaNetwerk.nl lanceren nieuw online platform

                                                  Foto: Luuk Scholte en Mehmet Eser (Horecava)

Uit onderzoek van de Horecava blijkt dat de bezoekers van de beurs grote behoefte hebben aan informatie. Zoals informatie over leveranciers en producten, trends en ontwikkelingen, maar ook tips en kennis om de bedrijfsvoering te verbeteren. Daarom lanceert de vakbeurs samen met Horecanetwerk een nieuw online platform. De introductie vindt plaats in het eerste kwartaal van 2020.

Het platform verbindt het hele jaar de vraag en aanbod binnen de foodservicebranche. Verschillende disciplines komen hier samen, zoals actueel nieuws over buitenshuis eten, slapen en drinken. De bezoekers kunnen informatie krijgen.Verder is het mogelijk voor leveranciers om eigen content op het platform te plaatsen en kunnen bezoekers direct contact met hen opnemen.  

De Horecava is de grootste vakbeurs voor de horeca in Nederland. Vier dagen lang presenteren verschillende foodservicepartijen innovatieve startups en interessante sprekers zich aan de bezoekers van de beurs.

Horecanetwerk.nl is een online vertegenwoordiger en online horecabeurs, waarbij vooral de focus op vernieuwing ligt.

Thema's
Lees ook
Consumenten eten duurzaam als het er maar mooi uit ziet

Consumenten eten duurzaam als het er maar mooi uit ziet

Consumenten kiezen gemakkelijk voor duurzamer eten met minder vlees als die keuzes slim en aantrekkelijk gepresenteerd worden. Dat blijkt opnieuw uit een aantal onderzoeken bij negen horecabedrijven door Wageningen Economic Research, het Louis Bolk Instituut en adviesbureau Greendish. Restaurantbezoekers eten tot 113 % meer groenten en tot 13 % minder...

Nieuw handelsplatform voor voedingsindustrie

Nieuw handelsplatform voor voedingsindustrie

Het Zwitserse bedrijf Kemiex en kredietverzekeraar Atradius hebben een digitaal handelsplatform gelanceerd voor ruwe grondstoffen in de farmaceutische-, veterinaire-, voedingsmiddelen- en diervoederindustrie. Het platform van Kemiex moet een veilige en gemakkelijke omgeving bieden voor de handel in actieve farmaceutische ingrediënten, additieven,...

Foodhallen zijn populair, maar de exploitatie luistert nauw

Foodhallen zijn populair, maar de exploitatie luistert nauw

Foodhallen in Nederland zijn populair bij jong publiek met weinig geld maar veel behoefte aan informeel uit eten en uitgaan. Wie er een opent, moet weten dat de jonge gasten reuring willen, zo'n €15-20 te besteden hebben en snappen waar ze wel en niet gezien willen worden. In 2014 opende ondernemer Chong Chu met een paar vrienden de de allereerste Foodhallen...