Naturalicious in zee met Vrumona

vrumona-naturalicious

Naturalicious heeft een exclusieve overeenkomst getekend met frisdrankfabrikant en -leverancier Vrumona. De twee gaan samenwerken om de cold pressed groente- en fruitsappen van Naturalicious in de winkelschappen te krijgen. De overeenkomst is getekend voor minimaal 5 jaar.

Cold pressed juices zijn een ware rage aan het worden onder mensen met een gezonde levensstijl. Hi-Tech health company Naturalicious stelt innovator te zijn op het gebied van gezonde en functionele cold-pressed groente- en fruit juices en natuurlijke snacks.

Het bedrijf heeft de sappen doorontwikkeld en door middel van ‘high pressure’ technologie (HPP) geschikt gemaakt om te bottelen. Daardoor blijven alle gezonde ingrediënten behouden en worden bacteriën die bederf veroorzaken onschadelijk gemaakt.

Enorm distributienetwerk

Vrumona, dochter van Heineken, is leverancier en bottelaar van frisse dranken, met merken als Royal Club, Crystal Clear, SiSi, Holy Soda, Sourcy en Sourcy Vitaminwater.

Daarnaast is Vrumona in Nederland licentiehouder en leverancier van de merken Pepsi, Rivella, 7Up en Mountain Dew.

“Door het enorme distributienetwerk van Vrumona is Naturalicious straks verkrijgbaar op een groot aantal plaatsen in Nederland”, aldus Tabe Ydo, partner en CMO van Naturalicious.

"Niet alleen in supermarkten en bij andere retailers, maar onder andere ook in sportkantines en ziekenhuizen."

Onderscheidende productlijn

Vrumona vindt het passen bij de eigen overtuiging om de Nederlandse consument gezonder te laten drinken.

“Nog geen twee maanden geleden kwamen wij in contact met Naturalicious dat als een van de weinigen een gevarieerde en onderscheidende productlijn aanbiedt”, vertelt Lieke Westendorp, directeur Out of Home van Vrumona.

“Ook kwamen we erachter dat onze toekomstvisie op de markt voor gezondere, verse sappen nagenoeg identiek is. Wij zien met ongelooflijk veel plezier en vertrouwen deze samenwerking voor de komende jaren tegemoet.”

Lees ook:

Lees ook
30% minder suiker in frisdrank in 2025

30% minder suiker in frisdrank in 2025

Nederlandse frisdrankproducenten hebben nieuwe doelstellingen vastgesteld voor de vermindering van calorieën in dranken. Dit hebben de frisdrankproducenten aangekondigd in het kader van het Nationaal Preventieakkoord. In 2020 moet een reductie van 25% behaald worden ten opzichte van 2012, en in 2025 30%. De vereniging Frisdranken, Waters en Sappen...

OM eist milieuboete van frisdrankproducent Refresco

OM eist milieuboete van frisdrankproducent Refresco

Het OM eist een boete van €75.000 van frisdrankproducent Refresco uit Maarnheze. Het bedrijf moest zich  bij de rechtbank in Den Bosch verantwoorden voor het overtreden van verschillende milieuregels in 2016 en 2017. Overtredingen In september en november 2016 loosde Refresco afvalwater met een te hoge zuurgraad in het riool. Volgens fabrieksmanager...

Coca-Cola heeft interesse in cannabisdrankjes

Coca-Cola heeft interesse in cannabisdrankjes

Coca-Cola voert gesprekken met Canadese cannabisproducent Aurora Cannabis om mogelijk wiet-drankjes te gaan produceren. Dat bericht de Canadese nieuwszender BNN Bloomberg. Het zou een baanbrekende stap zijn: een iconische frisdrankproducent als Coca-Cola die de marihuanasector betreedt. Toch zeggen bronnen van BNN Bloomberg dat de onderhandeling met...