The Meatlovers: vleesmerk voor retail

Jan Zandbergen heeft een nieuw vleesmerk op de markt gebracht voor de retail: The Meatlovers. Dit is een assortiment vlees waarmee de consument volgens het vleesbedrijf de restaurantbeleving naar huis kan halen.

Drie lijnen

Het concept bestaat uit drie lijnen: burgers voor iedere vleesliefhebber, steaks voor de hobbykok en grotere delen voor de professionele thuiskok. Het assortiment omvat vooralsnog dertig verschillende producten, meldt Vlees+.

Het kwaliteitsvlees wordt na de juiste rijpingstijd door ervaren slagers geportioneerd en vacuüm verpakt. Hierna wordt het direct diep gevroren zodat het een lange houdbaarheid heeft.

Exclusieve uitstraling

De burgers en steaks zijn verpakt in doosjes met een exclusieve uitstraling. Informatie over de herkomst van het vlees en smaaksuggesties staan op de doos weergegeven.

Binnenin de doos zit een receptenkaartje. De grotere vleesdelen zitten niet in een doos, maar zijn voorzien van een banderol.

The Meatlovers is te koop bij diverse Jumbo Supermarkten, waaronder de nieuwe Food Market in Veghel.

Lees ook:

Meer over
Lees ook
Vleessector lanceert Nederland Vleesland

Vleessector lanceert Nederland Vleesland

Op 1 september lanceren de samenwerkende organisaties uit de vleesketen de website Nederland Vleesland. Met deze nieuwe website wil de branche de feiten en het eerlijke verhaal over vlees en de vleessector vertellen.

Vion investeert miljoenen in oosten van Duitsland

Vion investeert miljoenen in oosten van Duitsland

Vion Food Group investeert miljoenen in Duitsland. De vleesproducent lanceert ‘Regio-Express’ in nieuwe deelstaten en breidt de vestiging in Thüringen uit.

Consument betaalt minder voor vleesvervangers dan voor vlees

Consument betaalt minder voor vleesvervangers dan voor vlees

Door de inflatie en hoge grondstofprijzen betalen consumenten nu meer voor vlees dan voor vleesvervangers. Dat blijkt uit nieuwe cijfers die supermarktonderzoeker Questionmark in opdracht van ProVeg op een rij heeft gezet.