Online marketing & social selling voor ingrediënten producenten!

3 oktober 2019

Dit is het thema van de Ingredients For Food Innovators masterclass op donderdag 7 en vrijdag 8 november in Rhenen. Hans Molenaar, Perry van Beek en Peter Terwindt delen hun kennis en ervaring op het gebied van digitale transformatie en e-commerce binnen de voedingsindustrie. Een inspirerende masterclass op een bijzondere locatie: Ouwehands Dierenpark in Rhenen.

Drie keer per jaar organiseert het IFFI netwerk masterclasses voor leden en niet-leden. In de aankomende editie ligt de focus op digitale transformatie in B2B voeding! Op donderdagmiddag 7 november geeft online marketing expert Hans Molenaar, directeur van Beekesteijn business school, antwoord op vragen als: Hoe kunt u uw waardepropositie versterken door uw bedrijfsprocessen te digitaliseren? En wat is de impact van de digitale transformatie op de B2B marketingdisciplines?

Op vrijdagmorgen  8 november staat social selling centraal. Perry van Beek, auteur van Linkedin Sales Navigator voor Dummies, weet alles over de inzet van Linkedin in een internationale B2B-omgeving. Hoe gebruik je Linkedin om leads te genereren, afspraken te maken en aankoopbeslissingen te beïnvloeden? Volgens Perry van Beek helpt Sales Navigator om toekomstige klantenonline te ontmoeten. Het is een effectief alternatief voor wie gewend is om de hele wereld over te reizen, tegen hoge reiskosten, voor afspraken met prospects te weinig tijd maken voor een persoonlijke ontmoeting. Herkenbaar? Dan is deze werksessie een must!

Op vrijdagmiddag ontvangt Peter Terwindt, partner manager Bidfood, de deelnemers graag op het hoofdkantoor van Bidfood in Ede. Bidfood, voorheen DeliXL, gelooft volgens Peter Terwindt in online en niet in 'cash & carry'. De afgelopen jaren ontwikkelde het bedrijf een geavanceerde e-commerce omgeving inclusief platformfunctie. Vandaag de dag wordt 95% van de omzet online gegenereerd! Waar liggen uitdagingen voor Bidfood als het gaat om de waardepropositie te versterken? Wat is de impact van digitalisering op het aanbod van voedingsingrediënten? Het IFFI netwerk neemt graag een kijkje in de digitale keuken van deze online specialist.

Naast de presentaties is er veel  gelegenheid om met collega’s uit de ingrediëntenindustrie van gedachten te wisselen.

Voor wie?

Marketing directors, sales directors and sales managers, (key)account managers, market intelligence and consumer insight managers, marketing and communications professionals, market and business development managers and colleagues from the food (ingredients) industry who want to strive for commercial excellence in their current and future positions.

 

Kijk voor het volledige programma en om u aan te melden op

https://www.ingredientsforfoodinnovators.com/iffi/masterclass-markets-7-8-november-2019/

Altijd op de hoogte blijven?